MiTo, najmani model sa značkom talijanske marke Alfa Romeo, tijekom
jednotjednog testa privlačio je više pažnju muškaraca nego žena. Time
pomalo u vodu padaju tvrdnje kako je riječ o “ženskom” automobilu. MiTo
je najmanja Alfa, ali ipak Alfa - automobil dinamičnoga dizajna, s
elementima koji ukazuju na rodbinske veze s poželjnim sportašem 8c
Competizione.
Iako dizajnu modela 8c Competizione skidamo kapu, svjetla po uzoru na
njegova nisu, smatramo, najbolje rješenje za mali MiTo. Ostali elementi
odlično se uklapaju, a izdvajamo liniju coupe modela te stakla bez
okvira na vratima. Dizajn interijera također je izveden u
klasičnom Alfinu stilu, uz naglašenu usmjerenost prema vozaču - kako i
treba biti. Prednja sjedala dobro su profilirana i čvrsta, dok bismo
stražnja ipak preporučili samo djeci, ili na kraće relacije.
U vožnji se, pak, MiTo pokazao dostojnim Alfine značke. Automobil je
agilan, stabilan, upravljiv. Trenutno reagira na komande vozača i
ulijeva osjećaj sigurnosti. Testni MiTo pod prednjim poklopcem ima novi
1,4-litreni 16v turbo motor koji razvija 155 KS. Elastičan motor ne
traži često posezanje za mjenjačem, iako nam ni “šaltanje” ne pada
teško jer mjenjač je uglađen i precizan.
Serijskoj opremi modela MiTo nema se što prigovoriti. Od važnijih
elemenata obuhvaća ABS, pomoć pri kočenju, VDC, Hill Holder, sedam
zračnih jastuka (uključujući onaj za koljena vozača), klima-uređaj,
električne podizače stakala, parkirališne senzore, radio CD+MP3,
komande radija i telefona na kolu upravljača. Testni primjerak ima
Distinctive razinu opreme, uz koju - u kombinaciji sa 1,4 16v turbakom
- ide i cijena od 151.128 kuna.