Dizelaš od 170 konjskih snaga, napredan sustav pogona na sve kotače te Selec-Terrain sustav koji nudi i postavke za vožnju po snijegu. Zlata su proteklog tjedna vrijedili ti ‘detalji’ na isprobanom Jeepovu Compassu, koji nam je na test stigao u raskošnoj 2,0 Multijet Limited izvedbi. Iako je nepisano pravilo da se luksuzni terenci zapravo rijetko kad uprljaju izvan ceste, kilometar po kilometar u pravim smo se zimskim uvjetima zapitali za što je sve Compass sposoban. U Snow modu Selec-Terrain sustava, sposoban je pregaziti snijegom prekriven osrednji uspon. Konkretno, sanjkalište. S obzirom da se većina njegove ‘braće’ u sličnoj situaciji neće naći nikad, ili će se naći tek rijetko, prilično smo zadovoljni Compassovim snježnim performansama.
Na cestama prekrivenim što utabanim, što svježim snijegom Compass se ponaša besprijekorno. Nema proklizavanja ni zastajkivanja. Posustao nije ni u blatu. Neravnine upija odlično. S druge strane medalje komfor je i luksuz zbog kojeg smo sa žaljenjem u prostranu i ugodnu kabinu uskakivali blatom i snijegom uprljanih čizama. Kvalitetni materijali, odlična završna oprema, svi raspoloživi moderni sustavi za podršku vozaču - sve je obuhvaćeno i slabijim paketima opreme, a isprobani Limited najizdašniji je u ponudi.
Jeep Compass stoji od 182.628 kuna, sa Sport paketom opreme, prednjim pogonom, ručnim mjenjačem i 1,6 Multijet motorom od 120 konjskih snaga. Primjerku poput isprobanoga - uz ponešto dodatne opreme, najbogatiji Limited paket, pogon na sve kotače, automatski mjenjač i najsnažniji dizelski motor - cijena je 308.490 kuna. Poduži paket serijske opreme obuhvaća, među ostalim, audio sustav s komandama na kolu upravljača, Bluetooth, USB, navigaciju, automatski dvozonski klima-uređaj, putno računalo sa 7-inčnim zaslonom u boji, tempomat, sustav protiv preokretanja, aktivnu kontrolu stabilnosti, pomoć pri kretanju uzbrdo, upozorenje pri mijenjanju prometnog traka, sustav protiv proklizavanja, sustav za sprječavanje frontalnog sudara, napredne multistage prednje zračne jastuke, bočne zračne jastuke, zračne zavjese sprijeda i straga, nadzor stabilnosti prikolice, sustav za pomoć pri parkiranju. Stakla se podižu el. putem, a tako se namještaju i grijani retrovizori. Grijano je i stražnje staklo.
Uglađeni turbodizelaš odlično surađuje s još uglađenijim automatskim mjenjačem. Compassu deset sekundi treba do stotke te postiže maksimalnih 190 km/h. Jeep Active Drive, pak, napredan je 4x4 pogon koji se automatski prebacuje između 4x2 i 4x4 pogona. Jeep Selec-Terrain sustav - koji ovdje također dolazi serijski - nudi izbor do pet različitih režima držanja podloge.
Pogledajte i galeriju novog Rimca:
Gospode!!!??? A šta ja ostalima koji ne mogu priuštiti sebi jeep???? Kreteni???