Šest godina nakon posljednje revizije, Mercedes je predstavio novu G-klasu. Osvježenjem svoje ikone - koja se desetljećima koristila i kao Papamobil - nije podlegao trendovima pa će i nova G-klasa ostati kockasta, vizualno bliska izvorniku, ali s još izraženijim modernim dodacima.
Dakako, tehnologija je najnovija i najbolja trenutačno dostupna na tržištu, a terenske sposobnosti vrhunske. G-klasa je tako ostao jedan od rijetkih pravih terenskih automobila na tržištu, a istovremeno jedan od najluksuznijih modela. Primjerice, nudi tri 100-postotne blokade diferencijala i način rada “low range” s redukcijom raspona stupnjeva prijenosa u terenskim uvjetima, dok je na cesti još hitrija i udobnija.
U unutrašnjosti je sasvim druga priča. Za razliku od tradicionalnog vanjskog dizajna, nova G-klasa u kabini nudi pravi hi-tech moderni kokpit s 12,3-inčnim multimedijskim zaslonom i sve dostupne sustave pomoći vozaču. I dalje se proizvodi u tvornici Magna Steyr u Austriji, a početna cijena za jedini motor dostupan pri lansiranju G 500 (4,0 V8 benzinac s 422 KS i 610 Nm) je 107.040,50 eura (u Njemačkoj) što je na razini dosadašnjeg modela.