NOVO U PONUDI

Jeepov robusni odmetnik nudi prave terenske osobine

Foto: Jeep
Jeep Renegade
Foto: Jeep
Jeep Renegade
Foto: Jeep
Jeep Renegade
20.11.2014.
u 13:14
Početna izvedba s E-torQ motorom od 110 KS i prednjim pogonom stoji 180.705 kuna
Pogledaj originalni članak

Jeep na našem tržištu već neko vrijeme bilježi uzlet - ove mu je godine prodaja 60 posto veća nego lani - no sada se očekuje još veći rast. Najnoviji, četvrti model dopunio je obitelj čistokrvnih terenaca, a njime američka marka u talijanskom vlasništvu ulazi u segment malih SUV modela.

Robustan i komforan

Renegade, što prevedeno s engleskog znači odmetnik, dug je 425,2 cm. Uz 180,5 cm širine, 169,7 do 172,7 cm visine (ovisno o izvedbi) te zaobljene linije čak i ime daje naslutiti da se odmetnuo od ostatka game. No, Renegade se odmetnuo samo od segmenta kojem pripada. Voznim osobinama on je pravi Jeep, sa svim robusnim elementima i tehnikalijama koje mu omogućavaju da svlada i najgrublju podlogu. Naravno, želite li ublaženu verziju, možete ju imati, jer Renegade u osnovi dolazi s prednjim pogonom. Takav je i u početnoj izvedbi, koja uz benzinski E-TorQ agregat od 110 konjskih snaga stoji 180.705 kuna. U ponudi su još dva benzinca i to 1,4 MultiAir II agregati od 140 odnosno 170 konja. Dizelsku ponudu čini 1,6 MultiJet motor sa 120 konja te 2,0 MultiJet motor od 140 i 170 KS. Ovisno o motoru i sklonosti vozača, Renegade dolazi s ručnim mjenjačem s pet ili šest brzina, s automatskim 6-brzinskim s dvije suhe spojke ili sa ZF-ovim automatskim mjenjačem s devet stupnjeva prijenosa.

Automatik sa 9 stupnjeva

Time je Renegade prvi model u segmentu koji nudi 9-stupanjski mjenjač. Također, Renegade je prvi SUV u segmentu s isključivom stražnjom osovinom, što rezultira smanjenjem potrošnje. Na izbor je, dakle, sustav pogona na prednje kotače i onaj na sva četiri kotača. Najbolji pristupni i odlazni kut i dva 4x4 sustava – Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low (s posebnim mapiranjem prijenosnih omjera i regulacijom pri vožnji nizbrdo) - modelu Renegade omogućuje vrhunsko ponašanje u off road uvjetima. Na oba se sustava prenosi točno određena količina momenta, ovisno o uvjetima vožnje. Sustav za regulaciju trakcije, pak, nudi izbor između četiri postavke (auto, snijeg, blato, pijesak). Izvedba Trailhawk ima i petu, za brdsku vožnju.

Moderan dizajn uključuje sve tradicionalne Jeepove elemente, primjerice okrugla svjetla i rešetku sa sedam otvora. U prostranom se interijeru mladenački razigran dizajn miješa s elementima prepoznatljivim za Jeep. Bogata serijska oprema obuhvaća klima-uređaj, radio, 6 zračnih jastuka, svu sigurnosnu elektroniku...

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar HOKAHEJ
HOKAHEJ
10:49 22.11.2014.

za teren lada niva je zakon, a sve ostalo šteta je voziti van asfalta. puno penez a na terenu se mući ili zapne

MA
majusko
18:05 20.11.2014.

Problem je sto odavno to nije Jeep nego Fiat