Eclipse Cross, kompaktni crossover kupeovskog oblika, za inače konzervativan Mitsubishi prava je dizajnerska revolucija. Dizajner je potpisnik ekscentričnog Nissan Jukea, a ime je dobio prema legendarnom sportskom kupeu Eclipseu. Mitsubishiju - kao jednom od najpoznatijih proizvođača terenskih vozila - SUVomanija je dobrodošla, a Ecplipse Cross dug 440 cm na tržištu ima brojnu konkurenciju. Prema neobičnom izgledu i dimenzijama možda mu je najbliža Toyota CH-R.
Zanimljiv vanjski dizajn, posebno upečatljiv u diamant crvenoj boji (doplata 6000 kn), prati i neobičan dizajn unutrašnjosti, ali sve je vrlo jednostavno za korištenje i vozaču ugodno. Materijali su kvalitetni, na središnjem se dijelu ističe 6,1-inčni dodirni zaslon, a u testnom automobilu uz srednju razinu opreme Intense i head-up displej.
Zasad se nudi s jednim motorom, novim 1,5-litrenim 4-cilindarskim Mivec turbobenzincem sa 163 KS i 250 Nm. Radi se o vrlo potentnom agregatu koji ga uz precizan i dobro proračunat 6-stupanjski ručni mjenjač mirno, glatko i dinamično pokreće. Do stotke stiže za 10,3 s, a maksimalna mu je brzina 205 km/h.
Eclipse Cross ima praktičnu uzdužno pomičnu stražnju klupu koja omogućuje izbor: više prostora za putnike straga ili veći prtljažnik. Obujam prtljažnika stoga varira od 341 do 448 litara odnosno maksimalnih 1159 litara. Nisu to rekordne brojke u klasi, ali svakako Eclipse Cross može biti i obiteljski automobil. U testnoj verziji s prednjim pogonom zbog 18 cm odignutosti od tla i robusnosti sposoban je i na makadamu, dok će za veće terenske avanture biti potreban 4x4 pogon.
Bez obzira na visinu vozila Eclipse Cross vozi samouvjereno i dinamično, a čini se da je 1,5 turbo pun pogodak. Prosječna nam je potrošnja bila 9,1 l/100 km, a za one koji žele štedljiviji auto početkom iduće godine stiže novi 2,2 dizel. Cijena testnog automobila s Intense opremom je 216.900 kuna.
FOTO Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:
baš za vožnju po zagrebu i parkiranja