Alfa Romeo Giulia 2,0 Turbo Q4 Veloce

Lijepa i brza – s 280 benzinskih konja

Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
13.04.2018.
u 08:05
Giulia, inače, kreće od 239.818 kn, a ovako sportski opremljena i uz 2,0 turbobenzinski motor s 280 KS stoji 363.280 kuna
Pogledaj originalni članak

Prelijepa Giulia u Veloce je izvedbi - obogaćenoj Misano plavom bojom, žutim kočionim kliještima i 19-colnim tamnosivim aluminijskim naplacima Performance (opcija) - za sebe lijepila poglede gdje god se našla. Koliko dinamična, toliko i elegantna, razveselila nas je i ergelom ispod poklopca motora. Rasnih 280 konja koje servira dvolitreni turbobenzinac Giuliju potjeraju do maksimalnih 240 km/h, a samo 5,2 sekunde trebaju joj da uhvati stotku. Motor je startan, vuče odlično već od niskih okretaja, jer 400 Nm razvija pri 2250 o/min.

Zbog Q4 još stabilnija

Pogon je na sve kotače, mjenjač 8-stupanjski automatski. Što čovjek više može poželjeti? Quadrifoglio s 510 konja, možda, ali u tom bi nam slučaju trebalo bitno više od 363.280 kuna, koliko stoji 2,0 Turbo Veloce poput testirane. Giulia, inače, kreće od 239.818 kn. Ne možemo tvrditi da je naš Veloce baš ista stvar kao Quadrifoglio, ali osjećaj u vožnji je vrhunski, dinamika prvorazredna. Uz snažan motor i odličan ovjes, zasluge idu i gotovo idealnoj raspodjeli težine (49:51%) te ukupnoj težini od 1605 kg. Pohvaliti možemo i kvalitetu izrade i materijala u interijeru. Ponegdje nalazimo i malo lošiju plastiku no, budimo realni, toga nisu lišeni ni auti luksuznijih proizvođača. Pogon na sve kotače dodatan je benefit jer zbog njega smo se osjećali sigurnije, Giulija je (još) stabilnija. Zvučna izolacija je odlična, što do izražaja najbolje dolazi na autocesti.

Sportski uređen interijer ne traži ustupke na polju udobnosti. Upravo suprotno, u kožom presvučenim sjedalima osjećali smo se kao da su upravo za nas rađena. Preko izravnog trokrakog upravljača, na kojem je i tipka za paljenje i gašenje motora, pogled pada na instrumente.

I za obiteljske potrebe

Na stražnjim sjedalima prostora je dovoljno za troje, a problema s prostorom nisu imali ni zaista visoki putnici. Automobil je potpuno upotrebljiv u svakodnevnim obiteljskim situacijama, što potpisuje i prtljažnik koji prima pristojnih 480 litara. Podaci multimedije, navigacije i informacije o vozilu izlistavaju se na centralnom ekranu. Manji je od onih u konkurentskim modelima i nije dodirni, već se valja poslužiti okruglim kontrolorom. Na dohvat je ruke i nije nam smetalo što izbornikom rukujemo tako, a ne dodirom ekrana. Štoviše, ovako nismo morali skidati pogled s ceste da bismo promijenili radio-postaju. 

Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Alfa Romeo Giulia

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
10:54 13.04.2018.

Talijan. Dizajn - hui! Pouzdanost - fuj!