Savršena raspodjela težine i odličan omjer mase i snage. Uzorna aerodinamika, stražnji pogon. Direktan upravljač i vrhunsko držanje ceste. Kod Giulije je Alfa Romeo svom karakterističnom sportskom srcu podario tijelo prave atletičarke, a atraktivnu kombinaciju prate i dinamične vozne osobine. Limuzina duga 464,3 cm plijeni pažnju i općim nastupom i detaljima. Izgledom, komforom i performansama konkurira BMW Seriji 3, Mercedes C-klasi i Audiju A4. Testni auto ima 2,2-litreni JTDM turbodizelski agregat koji uz 180 KS pri 3750 okretaja u minuti nudi maksimalni okretni moment od 450 Nm pri 1750 o/min. Takav primjerak stoji od 308.993 kune.
2,2-litreni dizelaš prvi je dizelski motor u povijesti marke Alfa Romeo u potpunosti izrađen od aluminija. S četiri cilindra u redu, ističe se sustavom ubrizgavanja s tehnologijom MultiJet II, sustavom za regulaciju brzine ubrizgavanja Injection Rate Shaping te radnim tlakom od 2000 bara. Giuliju do stotke potjera za 7,2 sekunde, uz maksimalnih 230 km/h. Prosječnih 6,3 l/100 km ostvarene potrošnje odličan je rezultat. Elektronika decentno pomaže u vožnji. Sustav aktivnog ovjesa s tehnologijom Alfa™Link zaslužan je za udobnost, ali i za agilnost i stabilnost.
U putničkoj kabini naglašen je sportski duh. Sve glavne komande, uključujući i gumb za pokretanje motora, ugrađene su u malo kolo upravljača. Zasebni kotačići smješteni kod mjenjača namijenjeni su podešavanju Alfa™ DNA postavki i infotainment sustavu. Giulia je već od početne razine izdašno opremljena. Donosi, primjerice, sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda s automatskim kočenjem u slučaju nužde i prepoznavanjem pješaka, sustav upozorenja za slučaj napuštanja prometnog traka, tempomat, limitator brzine, alu-naplatke, automatski dvozonski klima-uređaj, Alfa™ DNA, infotainment sustav sa zaslonom Connect 6.5”.
Pogledajte i video o pripremi auta za zimu:
opasan autić