Peugeot

Obnovljena 308-ica - novi dizel i automatik sa 8 brzina

Foto: Peugeot
Peugeot 308
Foto: Peugeot
Peugeot 308
Foto: Peugeot
Peugeot 308
Foto: Peugeot
Peugeot 308
28.06.2017.
u 11:30
Dimenzije su ostale iste pa je Peugeot 308 s dužinom od 425 cm jedan od najkompaktnijih automobila traženog C segmenta
Pogledaj originalni članak

Vizualno vrlo decentan redizajn obavio je Peugeot na svom kompaktnom automobilu 308, dok su iapk veće novosti Francuzi ponudili ispod lima automobila koji je na tržište stigao krajem 2013., a proglašen je hrvatskim ali i europskim autom godine.

Novi svjetlosni potpis i ponešto drugačiji prednji odbojnik kao i novi poklopac motora oštrijih linija daju mu dinamičniji i sportskiji izgled. Dimenzije su ostale iste, a Peugeot 308 je jedan od najkompaktnijih (dužina 425 cm) i samim time najjednostavnijih automobila za rukovanje u svom C segmentu, dok za one koji trebaju više prostora Peugeot nudi također redizajniranu karavansku verziju 308 SW (dužina 458,5 cm) s prtljažnikom od čak 610 litara.

Dakle, veće promjene 308 donosi u unutrašnjosti, ispod poklopca motora i u segmentu prijenosa snage.

Sigurnost je poboljšana s osam sustava kao što su automatsko kočenje u nuždi ili upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, prilagodljivog tempomata, a za još jednostavnije parkiranje nudi se Visiopark 1 sa stražnjom kamerom s kutom gledanja od 180° i funkcijom Park Assist. Taj sustav mjeri raspoloživ prostor i tijekom parkiranja okreće upravljač umjesto vozača.

Vozačko okruženje čini već poznati i-Cocpit s prepoznatljivim malim kolom upravljača i minimalističkim dizajnom, a pojednostavljeno je korištenje funkcija preko dodirnog zaslona multimedije te su sada dostupne veće mogućnosti povezivosti s pametnim telefonima.

Najveća novost u motorizaciji jest unaprijeđeni 2-litreni BluHDI dizelski motor koji osim sa 150 KS sada dolazi i u verziji sa 180 konja i čak 400 Nm okretnog momenta. Taj će motor biti uparen sa novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem japanskog Aisina.

I manji 1,6-litreni BlueHDI je sada dostupan sa 130 KS umjesto dosadašnjih 120 KS, a uz 6-brzinski ručni mjenjač moći će se naručiti i uz 6-stupanjski automatik.

Također, Peugeot je veće izmjene napravio i kod trocilindarskog benzinskog motora PureTech sa 130 KS, kojem je snaga ostala ista, ali su poboljšane performanse i emisije ispušnih plinova.

Vrh ponude su GT izvedba sa 205 KS te prava sportska jurilica 308 GTI sa 270 KS, koja je dostupna i u novoj dvobojnoj izvedbi Magnetic Blue i Perla Nera Black.

Na naše tržište Peugeot 308 i 308 SW stižu na jesen kad ćemo znati i cijene novih modela.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

KR
kreso3
13:00 28.06.2017.

Konačno su francuzi i talijani skužili da 80% evropljana želi automatske mjenjače u kompakt, čak i sub kompakt klasi, ...., pa nemamo svi lovu za premium klasu, a želimo voziti komforno sa modernim automatskim mjenjačima! Fala! KH