Nissan je odličan posao napravio s Qashqaijem, a jednake je adute preslikao i na manji crossover Juke. Nakon više od tri godine na tržištu, došlo je vrijeme i za redizajn modela neobičnih linija. Dizajnerska poboljšanja najvidljivija su na prednjem dijelu, a novost je i 1,2-litreni turbobenzinski motor.
Prednji je kraj zadržao istu konfiguraciju s tri svjetlosna sklopa. Nova je i maska, pa Juke sad djeluje atraktivnije. Promjene je doživio i stražnji branik te stražnja svjetla. Na testnom primjerku do izražaja je dolazila nova, žuta boja. Žuti detalji eksterijera preneseni su i u putničku kabinu, gdje smo i prije imali lakirane umetke. Oni su na testnom primjerku također bili žuti, no ne iste nijanse. Vjerojatno je razlog toga što je korištena drukčija podloga. Električni stakleni krov, kao dio dodatne opreme, pridonosi dojmu prozračnosti putničke kabine. Prema službenim podacima, kod ove verzije - s pogonom samo na prednju osovinu - došlo je do značajnog povećanja prtljažnika: sa 250 na 354 litre.
Najveća novost ipak je na početku spomenut benzinski motor kojim je bio opremljen i testni primjerak. Uz 115 KS pri 4500 okretaja te 190 Nm pri 2000 okretaja nudi više snage i momenta, te daleko veću elastičnost od 1,6-litrenog atmosferca. Činjenica da je okretni moment raspoloživ već od 2000 okretaja daje mu više živosti te bolju reakciju na pritisak papučice gasa. Simbioza sa solidnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem je uspješna. Prosječna potrošnja nešto viša od 6 litara dobar je rezultat.
Nissan Juke starta od 115.400 kn, koliko stoji 1,6-litreni model od 94 KS te s Visia paketom opreme. U najbogatijoj Tekna izvedbi i uz novi 1,2-litreni DIG-T benzinac stoji 152. 900 kn, a paket Premium, stakleni krov i metalik boja doveli su do cijene testnog primjerka od 174.083 kn.
Ne treba nama Nissan, mi imamo bolje, imamo najbolije: FIAT 500X, JEEP RENEGADE, SUZUKI SAMURAI, WALTER WOLF