SUTRA NOVI AUTOSTYLE

Povoljnije servisiranje izvan jamstvenog roka 


Foto: ilustracija
servis
Foto: VL
AutoStyle
25.11.2014.
u 20:09
Pritisnuti odljevom starih klijenata, servisi ih pokušavaju vratiti znatnim popustima na dijelove i rad
Pogledaj originalni članak

Svi su se vlasnici (nekoć novih) automobila prije ili poslije našli u istoj situaciji… Proteklo je nekoliko godina, prevaljeno je više desetaka tisuća kilometara i tvorničko jamstvo je isteklo. Time ujedno više niste obvezni, barem ako niste htjeli ugroziti jamstvo, automobil održavati u ovlaštenom servisu. No, tada nastupa dilema – nastaviti auto održavati u pouzdanijem, ali skupljem ovlaštenom servisu ili se zaputiti nekom od brojnih neovlaštenih koji nude značajne uštede na dijelovima i radu, ali katkad podrazumijevaju i određen rizik? Nažalost, to je pitanje bez jednostavnog i kratkog odgovara, no rezultati našeg istraživanja - koje sutra možete potražiti na stranicama magazina AutoStyle mogu vam bar malo olakšati izbor predstavljanjem prednosti i nedostataka obje opcije.

Posebne servisne akcije

Glavni je zaključak da situaciju u posljednje vrijeme donekle olakšavaju sami zastupnici automobilskih marki. Svjesni toga da većina vozača posljednjih godina u svakoj situaciji nastoji uštedjeti, mnogi su osmislili posebne servisne ponude za starija vozila. Konkretno, riječ je o popustima na dijelove i rad koji kod mnogih zastupnika rastu sa starošću vozila te itekako idu u prilog vjernosti ovlaštenom servisu.

Primjerice, Porsche Croatia, zastupnik marki Volkswagen, Audi, Škoda i Seat, vlasnicima vozila tih marki nudi “4 plus” akciju za vozila starija od četiri godine u sklopu koje omogućavaju akcijske cijene originalnih rezervnih dijelova i ugradnje te dvije godine jamstva. Autocommerce, zastupnik marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep, nudi popust na ukupan račun servisa (uključujući dijelove i radove) od tri posto po godini starosti vozila, počevši od devet posto u trećoj godini do 21 posto za vozila starosti sedam godina i više.Ruting, zastupnik Honde, vlasnicima vozila starijih od tri godine pruža 20 posto popusta na rezervne dijelove te cijenu radnog sata sniženu na 200 kuna (umjesto 300 kuna). Vozačima Hyundaija starijih od pet godina zastupnik Hyundai Auto Zagreb u ovlaštenim servisima nudi više od 1100 originalnih rezervnih dijelova po povoljnijim cijenama i nekoliko servisnih paketa.

Foto: VL

Zastupnik BMW-a i Minija, Tomić & Co., vlasnicima automobila tih marki nudi popust na originalne rezervne dijelove i rad uz dvogodišnje jamstvo i to pet posto za aute starije od četiri godine, 10 posto za starije od pet godina i 15 posto za vozila starija od šest godina. Opel u ovlaštenim servisima vlasnicima nudi akciju Opel Service Plus za vozila starija od tri godine, a uključuje popuste na originalne rezervne dijelove i rad.

Do 35 posto popusta

Konkretno, za automobile od tri do šest godina starosti nudi se 20 posto popusta na dijelove i 10 posto na rad; od šest do sedam godina 25 posto popusta na dijelove i 15 posto na rad, a za vozila starija od sedam godina čak 30% popusta na dijelove i 20% na rad. U sklopu programa Renault 5+ vlasnicima automobila starih između pet i sedam godina nudi se 15% popusta na rezervne dijelove, dok popust za vozila od osam do 10 godina starosti iznosi 25, a za one starije od 10 čak 35%. Za Dacije je također dostupan sličan Dacia 5+ program. U ovlaštenim servisima vlasnicima starijih Mazdi također se nude popusti na originalne zamjenske dijelove i rad. Detaljnije o povoljnijem održavanju vozila pročitajte sutra u magazinu AutoStyle.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
10:21 26.11.2014.

to je ok samo je jos uvijek skupo.....