Na testu

Prostrani sedmerosjed za obiteljska duga putovanja

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Grand Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Grand Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Grand Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Grand Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Grand Picasso
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C4 Grand Picasso
20.05.2017.
u 10:00
Preporuka je doplata za prednje parkirne senzore (1550 kn), a kamera za vožnju unatrag na 12-inčnom ekranu je standard u Intensive opremi
Pogledaj originalni članak

Kompaktni jednovolumeni nisu više popularni kao nekad pa ih sve više proizvođača zamjenjuje trendovskim SUV-ovima, ali ako vam je prioritet prostrana kabina, monovolumeni su najbolji izbor. Jedan je od starosjedioca u tom segmentu Citroen, čija je druga generacija C4 Picassa - koja je na tržištu od 2013. - nedavno obnovljena.

Isprobali smo ga u još prostranijoj Grand izvedbi sa sedam sjedala (doplata za dva sjedala u trećem redu iznosi 5000 kn) i 2-litrenim HDi dizelašem od 150 KS. Uz Intensive paket opreme i bogatu dodatnu opremu dobio je i luksuzni dojam.

U kabini nudi obilje prostora na pet odvojenih sjedala standardno i još dva opcionalno te u prtljažniku zapremnine od 170 l do 1843 litara. S pet sjedala nudi 575 do 704 litre (ovisno o položaju uzdužno podesivih sjedala), a dojam veličine je zbog širine i visine automobila i veći no što bi se reklo prema dužini od 460 cm.

Preporuka je svakako doplata za prednje parkirne senzore (1550 kn), a kamera za vožnju unatrag na 12-inčnom ekranu je standard u Intensive opremi.

Modernu i vrlo zanimljivo dizajniranu unutrašnjost krase dva multifunkcijska ekrana – veći 12-inčni s digitalnim instrumentima te manji 7-inčni s navigacijskim uređajem.

S moćnim dizelašem od 150 KS C4 Grand Picasso je prava krstarica, pravi gutač kilometara na autocesti s najvećom brzinom od 210 km/h, ali i vrlo dobrim ubrzanjem za auto od 1,5 tone. Iz mirovanja do 100 km/h stiže za 9,7 sekundi. Ujedno je prilično štedljiv – trošili smo oko 6 l/100 km. Cijena bez doplata iznosi 201.900 kuna, dok se s dodatnom opremom penje na 242.500 kuna. Osnovni model s dizelskih 100 konja stoji 163.089 kuna.

'NISMO DOVOLJNO ULAGALI GODINAMA'

Trumpove izjave zabrinule su ovu europsku državu, odmah su počeli ulagati u obranu: 'Nismo na prodaju'

Na Trumpove zahtjeve za vlasništvom i kontrolom Grenlanda je Grenlandski premijer Mute Egede rekao kako "nisu na prodaju", a dodao je kako bi Grenlanđani i dalje trebali biti otvoreni za suradnju i trgovinu, posebice sa svojim susjedima. Analitičari ističu kako je o ovom planu Danska raspravljala već duže vrijeme te kako to nije direktan odgovor na Trumpove komentare.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

RI
ribar110
12:55 20.05.2017.

Ma to je dobar auto za veliku obitelj samo sve je to skupo i nedostupno

Avatar Hrvatkatolikdomoljub
Hrvatkatolikdomoljub
14:13 20.05.2017.

Citroën, jednom u životu i nikad više!!!!!!!!

IB
ibiza
11:45 20.05.2017.

A potrosnja siguro ne stima 1,5-2 gore onda je ok..