ALFA GIULIA

Prvom testu podvrgnuli smo najnoviji mamac za poglede na našim cestama

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Alfa Romeo Giulia
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Alfa Romeo Giulia
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Alfa Romeo Giulia
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Alfa Romeo Giulia
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Alfa Romeo Giulia
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Alfa Romeo Giulia
14.10.2016.
u 18:00
Vizualno se Alfa Giulia ističe iznimno kratkim prevjesima i dugačkim poklopcem motora, no dojam u vožnji još je bolji od estetskoga
Pogledaj originalni članak

Savršena raspodjela težine i odličan omjer mase i snage (što je postignuto upotrebom laganih materijala, karbonskih vlakana i aluminija). Uzorna aerodinamika, stražnji pogon. Direktan upravljač i vrhunsko držanje ceste. Zvuči kao opis pravog sportskog automobila. Kako zvuči, tako i jest.

Duga silueta, kratki prevjesi

Kod nove Giulije Alfa Romeo je svom karakterističom sportskom srcu podario tijelo prave atletičarke, a atraktivnu kombinaciju prate i dinamične vozne osobine. Limuzina duga 464,3 cm - prva nakon prestanka proizvodnje modela 159 prije pet godina - plijeni pažnju općim nastupom i detaljima. Izgledom, komforom i performansama konkurira BMW Seriji 3, Mercedes C-klasi i Audiju A4, pa je opravdana i cijena od 259.003 kn - za Giuliju s isprobanim 2,2 JTDM turbodizelašem od 150 KS i 6-brzinskim mjenjačem. Testni primjerak ima bogatiju opremu pa stoji 294.910 kn.

U putničkoj kabini naglašen je sportski duh. Sve glavne komande, uključujući i gumb za pokretanje motora, ugrađene su u malo kolo upravljača. Zasebni kotačići smješteni kod mjenjača namijenjeni su podešavanju Alfa™ DNA postavki i infotainment sustavu. Sjedala su ugodna i odlično odupiru tijelo. Prosječno visoki neće se žaliti na skućenost. To ne čudi, jer Giulia ima jedan od najvećih međuosovinskih razmaka (282 cm) na karoseriji ove dužine.

Decentna elektronika

Elektronika nije invazivna, već decentno pomaže u vožnji. Iznimka su prerevni parkirni senzori, no njih je moguće isključiti, kao i start/stop sustav. Sustav aktivnog ovjesa s tehnologijom Alfa™Link zaslužan je za udobnost, ali i za agilnost i stabilnost pri oštrijim manevrima. Odziv pri kočenju je trenutačan. Iza kratkog zaustavnog puta krije se ugrađeni kočioni sustav (IBS), kombinacija sustava protiv proklizavanja i klasičnog servo kočenja, koji zaustavni put od 100 do 0 km/h smanjuje na 38,5 metara.

Giulia je već od početne razine izdašno opremljena. Donosi, primjerice, sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda s automatskim kočenjem u slučaju nužde i prepoznavanjem pješaka, sustav upozorenja za slučaj napuštanja prometnog traka, tempomat, limitator brzine, alu naplatke, automatski dvozonski klima-uređaj, Alfa™ DNA, infotainment sustav sa zaslonom Connect 6.5” i komandama na kolu upravljača. Testna Giulia ima i kameru za vožnju unatrag, parkirne senzore, presvlake u kombinaciji kože i tkanine...

>> Jedinstvena kombinacija - Alfa MiTo s Marshallovim pojačalom u prtljažniku

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

Avatar Olujni
Olujni
00:06 21.10.2016.

Preskupo! I nikada, ali baš nikada se ne može mjeriti sa kvalitetom izrade BMW 3, Mercedesa C kl. i Audija A4!....O dizajnu ne bih, meni ništa posebno, ali dizajn je ionako osobna stvar svakog vozača!

RI
Ringo
18:06 15.10.2016.

Dizel motor "u potpunosti izrađen od aluminija" ne postoji niti će ikad postojati. Inače, Giulia je pun pogodak.

TE
texas
09:54 16.10.2016.

Ima pedigrea!