Alfa Romeo ponovno u ponudi ima limuzinu, koja konkurira BMW Seriji 3, Mercedes C-klasi i Audiju A4. Osim stražnjeg pogona Giulia ima izvanrednu raspodjelu težine na dvije osovine, sustav ovjesa s ekskluzivnom tehnologijom AlfaLink i najizravniji sustav upravljanja u segmentu.
Početna cijena Giulije je 259.003 kune - s 2,2-litrenim JTDM turbodizelašem od 150 KS i 6-brzinskim mjenjačem. U ponudi su još dva 2,2-litrena dizelaša (sa 180 i 210 KS) te sportaš s 2,9-litrenim V6 twin-turbo benzincem od 510 KS u izvedbi QV. Osim standardnog ručnog 6-stupanjskog mjenjača, svi će motori biti dostupni i s 8-stupanjskim automatskim ZF mjenjačem, osim dizelskog motora sa 210 KS koji stiže isključivo s automatikom i 4x4 pogonom.
U ponudi su četiri paketa opreme: Giulia, Super, Veloce te Quadrifoglio Verde, rezerviran za supersportsku verziju koja do stotke stiže za 3,9 s i najbrže juri 307 km/h (cijena 772.464 kuna).
U unutrašnjosti je naglašen sportski Alfin duh. U kokpitu dominira 6,5 ili 8,8-inčni ekran s multimedijskim sustavom.
>> Nova Alfa ima stražnji pogon i ubrzanje do stotke za 3,9 sekundi
>> Elegantna Giulia s ergelom od 150 do 510 konja
jbt koja pila, a ni auto nije los