Dugoočekivana talijanska limuzina sa stražnjim pogonom, Alfa Romeo Giulia, službeno još nije razotkrila sve adute, ali neslužbeno su se ipak pojavile informacije o motorima koji bi se u nju trebali ugrađivati. Kad tijekom jeseni 2016. krene u pohod na tržište, Giulia bi trebala ponuditi izbor između tri dizelska i pet benzinskih agregata.
Atraktivna limuzina javnosti je predstavljena u rujnu, na ovogodišnjem salonu u Frankfurtu, u najraskošnijoj Quadrifoglio Verde izvedbi. Do kupaca će, dakle, stići godinu dana nakon predstavljanja. Ulazni motor trebao bi biti 2,2-litreni JTDM, raspoloživ u tri razine snage. Početna će raspolagati sa 150 konjskih snaga te će biti uparena ili sa 6-brzinskim ručnim ili s 8-brzinskim automatskim prijenosom, koji će snagu slati na stražnju osovinu. Slijede 180 i 210 konja snažne izvedbe istog motora, uz koje bi naknadno na raspolaganju trebao biti i pogon na sva četiri kotača.
Ljubiteljima benzinskih motora nudit će se 2,0-litreni GME T4 (Global Medium Engine) koji će, ovisno o izvedbi, razvijati 200, 250 i 280 konjskih snaga. Trebao bi biti uparen samo s automatskim prijenosom, a uz najsnažniju inačicu opcijski će se moći izabrati i pogon na sva četiri kotača. Motornu bi gamu trebala dopuniti još dva benzinca. Giuliji QV namijenjeni su, naime, 490 i 510 konja snažne verzije 2,9-litrenog V6 biturbo motora. Ta dva motora bit će dostupna samo sa stražnjim pogonom, ali kupci će moći birati između ručnog mjenjača te 7 ili 8-brzinskog automatskog prijenosa.
Zbog korištenja laganih materijala poput karbonskih vlakana, aluminija i plastike Giulia teži 1530 kg pa joj je - u najsnažnijoj inačici - omjer snage i mase samo 3 kg/KS.
>> Nova Alfa ima stražnji pogon i ubrzanje do stotke za 3,9 sekundi
>> Talijanska Miata privlači izgledom i voznim umijećem
Svidja mi se. Ako mi tko hoce kupiti ovaj autic, nek mi se javi.