Poseban paket Takumi Mazda u svojoj ‘dvojkici’ nudi uz motor G90 i s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem, a upravo smo takav primjerak isprobali. Takumi se temelji na standardnom paketu Attraction, na koji su dodani 16-inčni alu naplatci, automatski klima-uređaj, grijana prednja sjedala, senzori za kišu i svjetlo, stražnji parkirni senzori...
Ugodan interijer izveden je iz kvalitetnih materijala, uzorne završne obrade. Prostora na udobnim prednjim sjedalima ima i više nego dovoljno, straga samo za dvije osobe (ako su odrasli u pitanju). Prtljažnik prima 280 litara. U skladu s atletskim izgledom, Mazda2 dobro iskorištava podarenih joj 90 konja, koje 1,5-litreni Skyactiv benzinac prema prednjim kotačima šalje preko preciznog 5-stupanjskog ručnog mjenjača.
Živahan gradski model kao stvoren je za dinamična probijanja urbanim prometnicama - naravno, pri višim okretajima. U nižim se okretajima transformira u smirenog mališana. Deklarirano na stotinu prevaljenih kilometara troši 4,5 l goriva, a oduševljava što smo deklariranu potrošnju zaista i ostvarili, što je rijetkost.
Mazda2 G90 Takumi stoji 120.444 kune, a testnoj je dodatna oprema konačnu cijenu dovela do 129.624 kune.
LAŽU ! Ja još nisam vidio auto koji troši koliko mu je deklarirano, barem 10, a u pravilu oko 20% više. Baš imam Mazdu 6 koja je umjesto deklariranih 7,5 l/100km trošila 13 ( trinaest ) !!!! Nakon upornih reklamacija i nekoliko godina reprogramiranja i remapiranja elektronike, potrošnja je smanjena na oko 9 l/100 km.