Nedavnim redizajnom druge generacije Dacije Sandero je blago osvježena izvana i u unutrašnjosti u kojoj se sada nude kvalitetniji materijali i bolja završna obrada pa i novi četverokraki upravljač, a jedna od najvećih novosti jest robotizirani ručni mjenjač.
S živahnim 0,9-litrenim turbobenzinskim motorom sa 90 KS slaže se vrlo dobro pa Sandero u gradskim uvjetima djeluje vrlo komforno i nadasve lako upravljiv. Na robotizirani petstupanjski ručni mjenjač je potrebna kratka prilagodba, ali kad se naviknete da mu je pri dinamičnijoj vožnji ipak potrebno kratko vrijeme i lagani trzaj da prebaci u višu brzinu problema više nema. To nije pravi automatski mjenjač i nije uglađen poput automatika s dvije spojke, ali pruža sasvim ugodnu vožnju bez potrebe ručnog mijenjanja brzina.
A ako baš želite sami mijenjati stupnjeve, što je potrebno, primjerice, pri pretjecanju kada se stavlja u niži stupanj ili naprosto želite brži prijenos, to možete učiniti i manualno putem ručice mjenjača pomičući je gore-dolje. U tom modu Sandero Easy-R se uz pomoć odličnog 0,9 Tce motora sa 140 Nm okretnog momenta zavrti i do 5500 okretaja postaje i pravi gradski zvrk (11 s do stotke, 175 km/h najveća brzina). Pritom je u gradu potrošnja oko 7,5 l/100 km, a u mješovitoj vožnji litru manje. Laureate oprema između ostalog nudi ručni klima-uređaj, električni paket, hill-holder, CD MP3 uređaj s Bluetooth čitačem. U toj kombinaciji stoji 84.900 kuna, a uz dodatnu metalik boju, kožni upravljač, tempomat 88.662 kn.
Iskreno rečeno neznam kako ljudi izdrže voziti auto sa ručnim mjenjačem u vellikim gradovima?