Potpuno drugačija od prethodnice! To je moto s kojim nastupa nova, peta generacija Nissan Micre. Duža čak 17 centimetara i s ukupnom dužinom od 399 cm, Micra je sada među prostranijim automobilima B segmenta s okruglih 300 litara prtljažnog prostora. A zbog efektnog kupeovskog izgleda sa skrivenim kvakama stražnjih vrata i niskom linijom krova te mogućnostima personalizacije vanjštine i unutrašnjosti, koje su kod japanskih automobila još uvijek prava rijetkost, Micra je i među najatraktivnijima. Nudi mnogo više od prethodnice, koja je u masi automobila često bila neprimjetna, ali joj je i cijena veća. Početna Micra sa 72 benzinska konja i solidnom opremom stoji 102.257 kuna.
Ispod poklopca motora nema iznenađenja, 1,5-litreni dCi sa 90 konjskih snaga isproban je u desecima modela Renault-Nissan alijanse. Dokazano je štedljiv, a za Micru i više nego dostatno živahan. Buka je u Micri odlično riješena pa se motor u kabini čuje tek na velikim brzinama na autocesti, što možemo pripisati i nedostatku šeste brzine inače vrlo preciznog mjenjača. Maksimalna joj je brzina 180 km/h, a do stotke stiže za 11,9 sekundi. Prosječno smo izmjerili 6,2 l/100 km potrošnje goriva, dok se na otvorenoj cesti može voziti i s 4,5 l/100 km.
I unutrašnjost je vrlo atraktivna, a središnje mjesto pripada 7-inčnom multimedijskom zaslonu uz navigacijski uređaj. Materijali su fini, uz djelomice vrlo mekanu plastiku, a završna obrada kvalitetna. Sjedi se udobno, a prostor na stražnjoj klupi je solidan. Zbog nešto tvrđeg ovjesa Micra se može smatrati vozačkim automobilom, a pritom ne pati udobnost. Dapače, Micra i uspornike svladava jako dobro. Uz bogatu opremu N-Connecta (treći od četiri ponuđena paketa) i dCi 90 motor Micra stoji 138.417 kuna. Početni dizelaš stoji 124.121 kunu.
Priprema auta za zimu:
103.000 košta i novi Hyundai I 30 koji je klasu iznad ovog preskupog jajeta!