Po početnoj cijeni od 154.900 kuna, na hrvatsko je tržište stiglo novo izdanje začetnika klase kompaktnih crossovera. Novi Nissan Qashqai tako je jeftiniji od prethodnika, od kojega je bogatije opremljen i dizajnerski dorađen.
Nissan je prije deset godina predstavio Qashqai, prvi pravi kompaktni crossover, nakon čega su SUV/crossover vozila postala najtraženija. Danas, kad stiže redizajnirana druga generacija Qashqaija, ovaj model na tržištu ima više od 20 konkurenata. No, Qashqai je još uvijek među najprodavanijima u Europi i još uvijek diktira trendove.
Osim niže cijene i blagog vizualnog dotjerivanja, redizajnirani Qashqai donosi poboljšana vozna svojstva, veći komfor i nove tehnologije poput inteligentnog sustava kočenja s prepoznavanjem pješaka. Sustav poluautonomne vožnje ProPilot bit će dostupan od proljeća 2018., a upravljat će upravljačem, ubrzanjem i kočenjem u jednoj traci na autocestama u gužvama te pri vožnji visokom brzinom. Temelji se na trima tehnologijama – sustavu za održavanje vozila u prometnom traku, inteligentnom tempomatu i sustavu za vožnju u gužvi.
Novi Nissan Qashqai serijski, među ostalim, donosi elektronički nadzor stabilnosti vozila, inteligentni nadzor šasije, ručni klima-uređaj, radio CD, Bluetooth, komande audio sustava, tempomata, putnog računala i Bluetootha na kolu upravljača, el. podizanje prednjih i stražnjih stakala, LED dnevna svjetla, LED stražnja svjetla.
Pogonski sustavi nisu mijenjani, pa je Qashqai i dalje dostupan s dva turbobenzinca – 1,2 DIG-T sa 115 KS i 1,6 DIG-T sa 163 KS (dostupan i uz CVT bezstupanjski mjenjač) i dva turbodizelaša 1,5 dCi sa 110 KS i 1,6 dCi sa 130 KS (dostupan i uz CVT ili 4x4 pogon). Dizelska ponuda cjenovno kreće od 173.306 kuna.
Pravi auto za visoki hrvatski standard?