Ono što na Citroënovu novom malom crossoveru najprije upada u oči, naravno, razigrani je dizajn. Na to nas je francuski proizvođač već naučio jer zadnjih nekoliko noviteta vizualno naslanja na Cactus i to mu, očito, ide dobro. U svom je segmentu C3 Aircross najatraktivniji model.
Iako ga Citroën zove SUV-om, riječ je zapravo o povišenom gradskom automobilu čija je jedina poveznica sa SUV svijetom naglašeno robustan izgled. No, od nekad popularnih jednovolumena baštinio je mnogo toga. Druga je asocijacija za C3 Aircross, naime, prostrana i vrlo upotrebljiva putnička kabina. Kutijast oblik karoserije i visina od 164 cm i ovdje su se pokazali dobrim receptom.
U C3 Aircrossu sjedi se povišeno, što je ugodno i povećava sigurnost, a rezultira i izdašnim prostorom na stražnjoj klupi, čak i kad su u pitanju visoki putnici. Dvije odrasle osobe straga će se voziti u primjerenom komforu, a pomična stražnja klupa (za 15 cm) također je zgodan i koristan detalj. Ovisno o položaju stražnje klupe, prtljažnik prima od 410 do 520 litara. Instrumentna ploča i komande djeluju jako poznato. Ne čudi, jer jako sliče onima u Citroënu C3.
Pogledajte i koji nas noviteti očekuju u idućoj godini:
Pogon je samo prednji, a kao svojevrsni nadomjestak 4x4 pogonu donosi Grip Control, koji pomaže da bolje drži na kliskoj podlozi. Ono što nam kod ovog simpatičnog i upotrebljivog gradskog automobila smeta jest buka u kabini, prilično izražena pri brzinama iznad 120 km/h, kao i tvrda plastika u interijeru. Brojne mogućnosti personalizacije za svaku su pohvalu, kao i početna cijena od 112.900 kuna. Testni, pak, primjerak u Shine BlueHDi 100 BVM izvedbi stoji 147.900 kuna, odnosno 180.054 kn s dodatnom opremom. Serijski je C3 Aircross od početne izvedbe solidno opremljen. Donosi, primjerice, klima-uređaj, pomoć pri kretanju na kosini, prednje el. podizače stakala, prepoznavanje znakova ograničenja brzine, putno računalo, limitator brzine.
Pogledajte i video o pripremi auta za zimu: