Zavojite ceste brdovite okolice rodnog grada najpoznatijeg Korzikanca u povijesti - Napoleona Bonapartea - ponad Ajaccia pokazale su nam koliko dobro novi najmanji Citroënov SUV C3 Aircross leži na cesti. Dobar odabir ruta, koje su dijelom uključivale i ceste gdje se vozi WRC svjetsko reli prvenstvo, istaknuo je odlična vozna svojstva, čini nam se čak i bolja od njegova brata blizanca Opel Crosslanda X. Druga velika prednost C3 Aircrossa jest uspješno spajanje jednovolumenskih značajki sa SUV elementima pa je prostranost u kabini zbog međuosovinskog razmaka od 260 cm za automobil dugačak 415 cm zaista odlična. Kako na prednjim i stražnjim sjedalima, tako i u prtljažniku koji prima 410 litara, a može se praktičnim uzdužnim pomicanjem stražnje klupe proširiti do 510 litara.
Od tla odignut 17,7 cm
C3 Aircross izgleda robusno, a dizajnerski trendovski nudi mogućnost višebojne karoserije i mnoge stilske dodatke. Ponuda personalizacije uključuje čak 90 kombinacija vanjskog izgleda, uz 4 boje krova za dvobojne izvedbe i 4 paketa boja, kao i 5 vrlo različitih kombinacija unutarnjeg uređenja. Toliko je detalja na autu da su francuski dizajneri odustali od air-bumpera koji su zaštitni znak C4 Cactusa i modela C3, jer bi na autu bilo previše detalja.
Pogon je isklučivo prednji, a umjesto 4x4 pogona, koji bi se dobro uklopio na automobil odignut od tla 17,7 cm, kao alternativa se nudi “grip control”. Kupci u B SUV segmentu jednostavno ne traže 4x4 pogon. Ali, traže sve više multimedijskih dodataka i sustava pomoći vozaču, a C3 Aircross u tom području nudi mnogo. Primjerice, bežično punjenje pametnog telefona, head-up displej, kočenje u nuždi, automatsko uključivanje dugih svjetala, prepoznavanje prometnih znakova, Park Assist, Connect Nav... Upravljanje funkcijama je većinom preko 7-inčnog zaslona.
Stiže u siječnju 2018.
Isprobali smo dvije verzije C3 Aircrossa, dizelsku s provjerenim, moćnim i štedljivim 1,6-litrenim HDi-jem od 120 KS i ručnim mjenjačem te turbobenzinsku 1,2 PureTech sa 110 KS i automatskim mjenjačem sa 6 stupnjeva. Bolji dojam ostavlja tiša i uglađenija benzinska verzija s odličnim automatskim mjenjačem s kojom smo trošili oko 9 l/100 km, dok bi kod dizelaša ručni mjenjač mogao biti precizniji. Cijene modela koji na tržište stiže u siječnju 2018. još nisu poznate.
9 lit. ??? ..povoljno dozla boga.......i busevi mogu danas bolje...!