Libra je novi izum Marka Zuckerberga

Facebook lansira kriptovalutu – sve radi prikupljanja podataka?

Foto: Ron Sachs/DPA/PIXSELL
Mark Zuckerberg
Foto: CHARLES PLATIAU/REUTERS/PIXSELL
Mark Zuckerberg
Foto: Ron Sachs/DPA/PIXSELL
Mark Zuckerberg
Foto: LEAH MILLIS/REUTERS/PIXSELL
Mark Zuckerberg
Foto: CHARLES PLATIAU/REUTERS/PIXSELL
Mark Zuckerberg
11.06.2019.
u 09:36
Za razliku od bitcoina, libra bit će vezana za cijeli niz stvarnih valuta, a ne samo za američki dolar, kako bi se održala njegova stabilnost.
Pogledaj originalni članak

Iako je bitcoin prije samo godinu i pol dana desecima tisuća kupaca izazvao velike gubitke kada je narastao na više od stotinu tisuća dolara, a potom naglo izgubio veliki dio vrijednosti, interes ulagača za kriptovalute ne jenjava.

Svjestan je toga i vlasnik Facebooka Mark Zuckerberg, koji planira uskoro lansirati svoju kriptovalutu nazvanu libra koju bi Facebook trebao predstaviti 18. lipnja. Prema dostupnim podacima, Facebook je već kontaktirao s nizom ozbiljnih, velikih ulagača. U Švicarskoj je osnovana i tvrtka Libra Networks koja će biti okosnica financijskih operacija.

Za razliku od bitcoina, libra bit će vezana za cijeli niz stvarnih valuta, a ne samo za američki dolar, kako bi se održala njegova stabilnost. Ujedno, prilično je izgledno da će diljem razvijenih država biti postavljen cijeli niz “bankomata” na kojima će kupci moći promijeniti novac u libru i obratno. Neki predviđaju kako će upravo libra biti glavna valuta za kupovanje usluga reklamiranja na Facebooku, ali i na ostalim internetskim platformama koje su u portfelju Facebooka poput WhatsAppa ili Messengera. No ipak, postoji još jedan vrlo bitan razlog zbog kojeg će libra uopće postojati. Facebook će imati uvid na koji način potrošači troše svoj novac, odnosno što kupuju. A to znači da će se moći ciljati potrošači, odnosno reklame usmjeriti prema svakom pojedinom potrošaču ili korisniku imajući na umu kakve i koje proizvode ili usluge oni troše svoja sredstva.

Bolje razumijevanje navika svakog pojedinog potrošača znači da će oglasi na Facebooku biti učinkovitiji, što znači da će biti više traženi nego do sada. A upravo je oglašavanje na Facebooku glavni izvor prihoda, kažu analitičari.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MI
midea
11:39 11.06.2019.

i njemu je dosadno u životu , sa svim novcima koje ima !