Danko Končar, Tomislav Debeljak i Borislav Škegro trojica su poduzetnika kojima Vlada prodaje brodogradilišta, a njihova imena, komentira Deutsche Welle, ne bude nade u ozdravljenje. Hrvatska vlada hvali se kako počinje rješavanje problema brodogradnje, naročito sad kad predstavlja Končara kao kupca Brodotrogira, navodi komentator DW-a, pa ocjenjuje kako je brodogradnja u gubicima zbog korumpiranih i stranački namještanih uprava.
“Privatni kooperanti isisali su milijarde kuna javnog novca, a katastrofu je izbjegao jedino Uljanik, koji se othrvao. Hrvatske vlasti popustile su EU i upustile se u brzopletu privatizaciju određujući kupce za tri brodogradilišta, sva tri prilično dubiozna biznismena, a takvima su ih proglasili državni dužnosnici. Slavko Linić za Končara je bio rekao da je neozbiljan i neodgovoran partner, Radimir Čačić govorio da je moguća prodaja samo sva tri brodogradilišta u komadu, no Končar se domogao škvera koji ga je zapravo jedini zanimao i u kojem bi se gradile jahte i pokrenuo turizam, a nakon isteka obveza pitanje je što bi ostalo od proizvodnje brodova. Škegro bi se mogao uključiti u privatizaciju Uljanika iako se bavi rizičnim investicijskim bankarstvom s indicijama da je riječ o endemskom parazitizmu o javnom trošku”, navodi se u temi DW-a o hrvatskoj brodogradnji. Optužnica, pak, tereti Debeljaka da je oštetio državu za 3 milijuna kuna.
– Trojica kupaca ne ispunjavaju ni elementarne kriterije. Izgledaju kao da nagovještaju kraj naše brodogradnje – rekao je za DW Ljubo Jurčić, nekadašnji SDP-ov ministar.
Jurčić govori gorku istinu i nadajmo se jedino da će brodograditelji prirediti vlasti pravu žestoku "igranku" na ulicama, kako vele naši susjedi. Pa da vidimo socijaldemokrate u srazu s ogorčenim metalurškim radinicima kako će ih muljati i da vidimo reprizu bračkog scenarija kad je Ranko Ostojić poslao par stotina specijalaca na otočke kamenoklesare. Za brodograditelje će im trebati divizija! Jack pot je dobio Danko Končar jer je trogirski škver bogomdana lokacija za marinu za mega jahte s pratećim 5* stambeno/hotelskim kompleksom. Na pola km od jednog od najviše sačuvanih starih gradova Sredozemlja, na par km od aerodroma ST i sva potrebna infrastruktura, od vode, trafo-stanica, molova već tamo, zahvaljujući brodogradilištu. Je, radit će se tamo i dalje brodovi, kako da ne...