Toyota prijeti

Šokirali američke radnike: Snizite troškove ili selimo proizvodnju u Japan

Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
Foto: Press Association/PIXSELL
Toyota - tvornica u Velikoj Britaniji
21.11.2017.
u 23:33
U snimci je jasno poručeno da Toyota Camry može proizvoditi u Japanu, prevesti automobile u Kentucky i prodati ih uz veći profit od onog koji ostvaruju proizvodnjom u toj tvornici.
Pogledaj originalni članak

Toyota je zaprijetila radnicima u tvornici u saveznoj državi Kentucky da smanje troškove ili će proizvodnju "preseliti" u Japan, piše Yahoo Finance

Toyota je prvu svoju tvornicu u SAD-u 1988. godine otvorila u gradu Georgetownu, a trenutno u njoj zapošljava 8,200 ljudi koji su prošle godine proizveli 500 tisuća vozila, od kojih najviše najprodavaniji model Camry

Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris
Foto: Toyota
Toyota Yaris

Jeftinija proizvodnja u Japanu

Direktor tvornice poslao je radnicima video poruku u kojoj je malo ublažio početnu prijetnju i rekao da ne namjeravaju zatvoriti tvornicu, ali uz uvjet da se bitno smanje troškovi i učinkovitost. U snimci je jasno poručeno da Toyota Camry može proizvoditi u Japanu, prevesti automobile u Kentucky i prodati ih uz veći profit od onog koji ostvaruju proizvodnjom u toj tvornici. 

Toyota model Camry proizvodi i u tvornici u japanskom Tsutsumiju koja je bila prva u kojoj je uvedena nova proizvodna shema koja im je omogućila jeftiniju proizvodnju u Japanu. Već su najavili da će investirati kako bi se novi proizvodni proces uveo i u američkoj tvornici u Kentuckyju. 

Sindikat ili posao?

No, čini se da je poruka direktora potaknuta i nastojanjem da spriječi proces sindikalnog organiziranja u tvornici u Kentuckyju. Profesor sa sveučilišta Berkeley kazao je da su tom porukom poslali poruku radnicima da ne biraju između toga hoće li ući u sindikat ili ne, nego između toga hoće li glasovati za sindikat ili izgubiti posao. 

Iz Toyote tvrde da pokušaj sindikalnog organiziranja radnika nema nikakve veze s porukom koju je poslao direktor.  

Pogledajte i VIDEO: Priprema auta za zimu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 13

DU
Deleted user
00:46 22.11.2017.

To je jedini pravilan pristup prema sindikalistima: osnujte sindikat, zatvaramo pogon. Tako bi trebalo i s cijelom državnom upravom, gdje god postoji sindikat, sve raspustiti i početi ispočetka. Sindikati su stvar prošlosti, radnicima dovoljnu zaštitu daju zakoni, a mogu osnovati i političku stranku ako ih politika ne zadovoljava. Sindikalisti samo love u mutnom i traže kruha preko pogače, oni nisu ništa drugo nego štetočine.

ST
stefj
00:10 22.11.2017.

"da se bitno smanje troškovi i učinkovitost"??? Valjda da se bitno smanje troškovi i poveća učinkovitost.... Ako su u Japanu manji troškovi proizvodnje, onda stvarno nešto ne štima s organizacijom u tvornici. Japan je sve samo ne jeftino mjesto za proizvodnju...

Avatar dzambo
dzambo
04:56 22.11.2017.

Od 1999 pa do danas 2017 vozim samo Toyotu....Prva je bila Toyota Tercel 1999....pa onda Toyota Corolla 2001...pa onda Toyota Camry 2004....pa onda Toyota Camry 2009....pa onda Toyota Camry 2013....pa onda Toyota Camry 2016...ukupno 6 Toyota za 17 godina...prosjek nesto manje od 3 god. po novom autu....kak sam se u Americi vise snalazio I vise sam kupovao I cesce....a posao posto radim sam za sebe zahtjeva jedno 100 Milja dnevno voznje...pa poslije tog vrimena mora se mijenjat za drugo auto ali jos kod sebe drzim 3 zadnje Toyote....zadnja je samo za ''laganu'' voznju ostale dvije mijenjam za posao...malo jednu malo drugu vozim....jedno od najboljih auta na svijetu do sada usporedjujuci cijenu prodajnu novu I koliko ta auta mogu ic bez vecih kvarova....svaka cast ''Japanci''....