Šire poslovanje

Atlantic grupa pokrenula proizvodnju paštete Argete u Pennsylvaniji

atlantic grupa
Marko Lukunić/PIXSELL
17.11.2017.
u 08:10

Tijekom studenog i prosinca kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, tvrde u Atlanticu

Atlantic Grupa od jučer jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u SAD-u. U mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania počela je, naime, proizvodnja delikatesnog namaza Argeta, od koje se u prvoj godini proizvodnje očekuje prihod od prodaje od tri milijuna dolara, priopćili su jučer iz Atlantic Grupe.

U priopćenju objavljenom na Zagrebačkoj burzi navode kako će se Argeta u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH – proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu.

Tijekom studenog i prosinca u suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima. Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar objašnjava kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.

– Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše – ističe Smrekar.

Stoga su se, dodaje, kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi odlučili za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Europe, gdje su se već uspješno etablirali.

U Austriji Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napreduju od stabilnih deset posto tržišta.

– Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti – rekao je Smrekar.

Komentara 3

SV
svitilnik
18:43 19.11.2017.

Ni Argeta ni Cocta nisu hrvatske tvorine. Tedeschi glumi hrvatskoga velikoga igrača no sve se zna i naravno da nije tako. Lažni domoljub u svojemu portfelju ima najviše stranih tvrtki i uglavnom više ima zaposlenih u drugim državama nego u Hrvatskoj. Tko ne vjeruje neka to lijepo pogleda na web stranicama Atlantic grupe. Njemu ne pada napamet ulagati u Hrvatsku i zapošljavati ljude u Hrvatskoj

Avatar Le-Freak
Le-Freak
13:42 17.11.2017.

Pametan potez, sto se tice kvalitetne prehrane Ameri nisu na europskom nivou, ali su ogromno trziste i mnogo vise jedu :-D. Mislim da bi Cocta a i drugi nasi proizvodi isto imnali sansu u Americi. Treba malo hrabrosti, modernog a ne balkanskoga nastupa i stvar bi mogla uspjeti.

HR
HrvatskiPredsjednik
18:54 20.11.2017.

Sve najbolje u prodaji no po mom osobnom misljenju kvaliteta samog proizvoda Argeta je dosta slaba. Ocijena 5 od 10.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije