Inovacije

Vindija lansirala svježe mlijeko ‘z bregov trajnosti čak 21 dan

Foto: Arhiv VL
Vindija lansirala svježe mlijeko ‘z bregov trajnosti čak 21 dan
13.05.2011.
u 10:30
Riječ je o mlijeku koje je na europskom tržištu poznato kao ESL (Extended Shelf Life), a dobiva se primjenom suvremene tehnologije i znanja
Pogledaj originalni članak

Naša najveća prehrambena industrija Vindija jučer je tržištu ponudila novo svježe mlijeko ‘z bregov trajnosti čak 21 dan, što je prvi domaći proizvod takve vrste na tržištu. Kako kažu u Vindiji, riječ je o mlijeku koje je na europskom tržištu poznato kao ESL (Extended Shelf Life). Primjenom suvremene tehnologije pomno kontrolirana i sustavno odabrana visokokvalitetna sirovina, domaće svježe mlijeko, termički se obrađuje na višoj temperaturi iznimno kratko vrijeme te ohlađeno puni u aseptičnoj punilici u visokohigijenskoj atmosferi, čime je sačuvana hranjiva vrijednost mlijeka uz istodobno dvostruko dulji rok trajanja. Suvremeni je dizajn u objema varijantama – kao poznato “zeleno” svježe mlijeko te “plavo”, obogaćeno vitaminima A, D3 i E.

– Uvođenje svježeg mlijeka produljene trajnosti još je jedan dokaz da Vindija neprestano drži korak sa svjetskim nutricionističkim trendovima koje uglavnom prva predstavlja na domaćem tržištu. Zbog toga kontinuirano ulažemo u osuvremenjivanje proizvodnih pogona i u znanje našeg multidisciplinarnog tima jer je razvoj ta dva segmenta nužan za zadržavanje liderske pozicije – kazala je Tamara Drk Vojnović, direktorica razvoja Poslovnog sustava Vindija. 

Ona ističe kako vrijedi spomenuti i svakodnevnu stručnu podršku koju pružaju svojim kooperantima kako bi im osigurali najbolju moguću ulaznu sirovinu. Vindija u godini otkupljuje i prerađuje 200 milijuna litara mlijeka, čime se svrstava na visoko drugo mjesto po količini proizvedena mlijeka u RH.

Tijekom svojeg 52-godišnjeg postojanja, kompanija stalno širi svoje proizvodne asortimane i kreira prehrambene trendove. Osim u staklene boce, Vindija je 1977. prva u Hrvatskoj počela puniti mlijeko u tetrapak ambalažu, a građani se prvi put susreću s proizvodnom markom ‘z bregov koja je do danas stekla status legendarnog brenda. Kompanija je samo od 2009. uvela više od 100 novih proizvoda, što je logičan slijed neprestana ulaganja u najsuvremeniju tehnologiju i otvaranja novih pogona te neprestana produbljivanja nutricionističkih spoznaja koje su Vindiji priskrbile brojna priznanja, oznake i certifikate, poput Mlijeka hrvatskih farmi, nagrade Superbrands ili njemačkih medalja DLG.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.