Komedija kao kulisa iza koje se odvija prava drama u kojoj PTSP, depresija, anksioznost i trauma vode glavnu riječ dvostruki je modus operandi ovog kanadskog indie uratka. "Šali je kraj" donosi priču o stand-up komičarki Sam, koja ima umjetničku blokadu. Ne ide joj više smišljanje šala i njezini stand-up nastupi prestaju biti ono što su bili. U jednom trenutku blokada joj je toliko jaka da uopće ne može izaći na pozornicu. Sam se potpuno zatvara u sebe. Razlog njezina narušenog mentalnog zdravlja jest tinejdžerica Brooke, kojoj je bila dadilja. Brooke je, naime, pobjegla od kuće i policija je ne može pronaći. Polako se i suptilno, vraćajući se radnjom u prošlost, raspliće što je zapravo to što je toliko trigeriralo Sam i zašto je sve u vezi djevojčice Brooke – iako se nisu uvijek sjajno slagale – toliko pogađa.
"Šali je kraj" po svojoj atmosferi, stilu, a u nekim malim natruhama i po temi podsjeća na film Maxove produkcije "Jesam li dobro" (2022.), s Dakotom Johnson u glavnoj ulozi. U oba filma glavne junakinje su milenijalke koje se (doduše, svaka zbog nekih drugih razloga) bore s anksioznošću. Obje su jednako humoristične i izgubljene; muče ih egzistencijalna pitanja. Ono što im je također zajedničko jest i način na koji su različite teme ispripovijedane i prikazane u filmu. Sve je odrađeno štreberski jasno i precizno, ali bez duše ili imalo hrabrosti da se pomaknu granice i da dođe do nekog trenutka koji će u gledateljima odjeknuti.
Gotovo da im se ne može naći zamjerka jer nije ništa (toliko) loše učinjeno – od režije preko scenarija do glume, sve je čisto O. K. Međutim, upravo zbog te jednoličnosti oba su se filma sama svrstala u kategoriju lake zaboravljivosti. Prvi dio "Šali je kraj" donekle i obećava. Otkrivanje korijena traume koja narušava život mlade komičarke izvedeno je ne nužno napeto, koliko zanimljivo. Međutim, kada se otkrije što se sve događalo u njezinu životu dok je dadiljala tada 12-godišnju Brooke, kao da se intenzitet priče ekspresno ispuše. Od tog trenutka najzanimljiviji dio filma postaje čekanje njegova završetka.
"Šali je kraj" više izgleda kao skica nečega što može biti puno veće, bogatije, raskošnije i moćnije. Obrađuju se tu važne teme, i to čak ne na agresivan ili "woke" način, čega danas ne manjka. Sjajno je što su baš te važne teme ispričane kroz prizmu komedijašice, jer upravo kontrast komedija – depresija dodatno naglašava ozbiljnost svega prikazanog. Štoviše, služi kao prikaz nepisanog pravila po kojem su humor, sarkazam i cinizam jedni od najčešćih štitova od svijeta koje osoba može imati. Sve to koristi i da se produbi i bolje shvati lik protagonistice. Međutim, i dalje je baš svaki detalj u filmu toliko prosječan da postaje bezličan. Sve je od početka do kraja zametak nečega snažnijeg što očito i nažalost neće ugledati svjetlo dana.