Hrvatsko dizajnersko društvo otvara u Noći muzeja, 31. siječnja, izložbu "Vegeta 60 – paketić povijesti: Dizajn i evolucija Vegete od 1959. do 2019.", pregled šest desetljeća grafičkog dizajna i dizajna ambalaže jednog od najprepoznatljivijih brendova hrvatske prehrambene industrije.
Podravkina Vegeta bit će predstavljena sa 60 muzejskih primjeraka ambalaže za 60 godina tog dodatka jelima te brojnim arhivskim materijalom, fotografijama, starim reklamnim spotovima, isječcima iz legendarnih "Malih tajni velikih majstora kuhinje“ i tekstova koji oživljavaju priču o brendu s kojim su živjele generacije.
Po riječima kustosice Draženke Jalšić Ernečić, naglasak izložbe u HDD galeriji stavljen je na povijesni razvoj ambalaže i grafičkog dizajna Vegete te pregled agencijskog dizajna kroz šest desetljeća, s obzirom na to da ona kao predmet istraživanja u kontekstu povijesti primijenjenih umjetnosti i dizajna u 20. stoljeću odražava prostor, vrijeme i ljude koji su je stvarali, razvijali i mijenjali u skladu sa zahtjevima vremena i tržišta.
Muzejska priča o industrijskoj baštini Podravke i Vegete nije samo priča o oblikovanju ambalaže i likovnim rješenjima grafičkog dizajna i redizajna ili o razvoju i evoluciji brenda, već ima daleko dublje simbolično značenje kao priča o prostoru, vremenu, ljudima, istraživanju, razvoju ideja, inovaciji, kreaciji, emocijama, preispitivanju i analitičkom pristupu.
Izložit će se predmeti iz Zbirke grafičkog i produkt dizajna Muzeja grada Koprivnice, zbirke ambalaže Muzeja prehrane Podravka te iz službe Ambalaža i dizajn, odnosno Marketinga Podravke. Izložba je nastala u produkciji Muzeja grada Koprivnice i Podravke koji su, uz HDD, suorganizatori izložbe, a ostaje otvorena do 18. veljače.
Nazalost, Podravka nije zastitila graficki dizajn Vegete. Takva indolencija i prepotencija je uzrokovala gubitak trzne bitke s konkurencijom na nekim vaznim trzistima.