jedinstvena prilika

Đurđica, Mare i Tihana znaju: Jednostavno je biti posebna!

Foto: PR FOTO
Jednostavno je biti posebna
Foto: PR FOTO
Jednostavno je biti posebna
Foto: PR FOTO
Jednostavno je biti posebna
Foto: PR FOTO
Jednostavno je biti posebna
28.01.2014.
u 10:30
Kupnjom dva Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm-a djevojke i žene imaju šansu postati zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena i surađivati s prestižnim imenima hrvatske modne scene
Pogledaj originalni članak

Kampanja „Jednostavno je biti posebna!“ nastavlja uveseljavati sve djevojke i žene. Ovaj put su P&G i dm pripremili natječaj za zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena, u kojem je moguće sudjelovati kupnjom dva Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm-a.

Nakon kupnje potrebno je poslati sken računa i fotografiju cijele figure (s raspuštenom kosom, ne stariju od mjesec dana) na natjecaj@hippygarden.com. Prijave traju do 15. veljače, a sudjelovati mogu sve ženske osobe koje žive u Hrvatskoj i starije su od 16 godina. Proces prijave i odabira se odvija na Facebook stranici Hippy Gardena, a u prijavi je potrebno i kratko opisati učinak korištenja Pantenea na kosu.

- Pozivam sve djevojke, pogotovo one koje nisu članice modnih agencija da se prijave. Ovo je jedinstvena prilika za ulaz u modni svijet i jako sam sretna što mogu sudjelovati u kampanji koja će nekim djevojkama možda pokrenuti modnu karijeru – izjavila je Tihana Harapin Zalepugin, vlasnica modne agencije Talia.

Pobjednica natječaja imat će tako priliku iskusiti iz prve ruke kako je to nositi haljinu s potpisom poznate dizajnerice i pozirati proslavljenoj fotografkinji Mari Milin, a nakon toga snimiti editorijal u Cosmopolitanu.

Očekujem da se prijave djevojke koje se dobro osjećaju u svojem tijelu, imaju dobru kosu, te se vole fotografirati. Mi ćemo se potruditi da rezultat bude na svjetskoj razini – poručila je poznata fotografkinja Mare Milin.

Najposebnijih 10 djevojaka bit će pozvano 22. veljače na casting, gdje će se odabrati tri finalistice koje će na završnom eventu biti predstavljene žiriju i novinarima.

Pobjednica će nakon proglašenja na eventu 4. ožujka imati photosession na kojem će nositi modele iz nove linije Hippy Gardena.

Sjajna i zdrava kosa u 14 dana

Za ovu priliku, ali i svaku drugu, Pantene djevojkama i ženama pomaže da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Upravo zato P&G poziva sve djevojke da se prije prijavljivanja odazovu na 14-dnevni izazov te da isprobaju kolekciju Pantene Intensive Repair ili neku od drugih Panteneovih linija i uvjere se koliko će im se kosa promijeniti na bolje u samo dva tjedna.

Proizvodi Pantene Intensive Repair namijenjeni su upravo oštećenoj kosi, koja neće doživjeti preobrazbu preko noći, ali će joj kroz dva tjedna Pantene vratiti zdrav izgled i sjaj. Kolekcija koju čine šampon i balzam osnova je njege kose s oštećenjima, a za potpuno nahranjenu i ponovno lijepu i sjajnu kosu tu su 2-minutna maska Pantene Intensive Repair i serum za ispucale vrhove Pantene Intensive Repair Split End Mender nakon čije će uporabe kosa ponovno biti savršeno glatka i lijepa.

Više informacija, kao i detaljna pravila natječaja mogu se pronaći na Facebook-stranicama: Hippy Garden i Pantene Hrvatska.

Hippy Garden modnom avanturom u kampanji za sezonu proljeće 2014 ambiciozno najavljuje raznolikost današnje kreativne zajednice koja se ne oslanja isključivo na profesionalne modele – pojašnjava dizajnerica Đurđica Vorkapić.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.