Jeste li znali?

Vrećice čipsa uvijek su napola pune: Mnoge to uvijek razočara, no postoji dobar razlog zašto je tako

Foto: Shutterstock
Vrećice čipsa uvijek su napola pune: Mnoge to uvijek razočara, no postoji dobar razlog zašto je tako
04.06.2020.
u 14:17
Iako to ljudi često misle, kompanije koje proizvode ovu omiljenu grickalicu ne uskraćuju vas, već vam čine uslugu.
Pogledaj originalni članak

Nije bitno ni gdje kupujete, ni od kojeg brenda - vrećica čipsa uvijek je napola puna. To je nerijetko razočaravajuće, a ljudi znaju i prokomentirati da ih određeni brend krade i da im uskraćuje uživanje. No, to nije istina.  Reader's Digest donosi koji je točan i pravi razlog polu pune vrećice. 

Kako napraviti tatarski biftek, pogledajte u videu:

Ideja praznog dijela vrećice je ta da zrak u tom dijelu, odnosno  dušik, zapravo čuva određenu grickalicu od toga se smrvi u transportu. Kada tog ne bi bilo vrlo vjerojatno biste kupili vrećicu mrvica od čipsa, a ne fini prženi krumpir. 

Još jedna pozitivna strana je ta da dušik čuva čips da ostane svjež. Kada bi u vrećici bio običan zrak vrlo vjerojatno bi čips postao žilav. 1994. godine znanstvenici su otkrili da izlaganje čipsa dušiku čuva njegovu hrskavost i svježinu, ali i da je okus bolji

Uspješni

Prvi hrvatski fintech širi poslovanje na tržišta EU: Našu aplikaciju koristi više od 100.000 ljudi, a integrirani smo s velikim hrvatskim kompanijama

Aircash ostvaruje 50 milijuna kuna mjesečnog prometa slanja novca i plaćanja, a kreću i s uslugom plaćanja računa skeniranjem barkoda koji se nalaze na računima, a ta je platforma lani na tržište pustila Aircash digitalni novčanik, kojim možete novac uplatiti karticom, ali i gotovinom, nadoplatiti ENC uređaje, platiti parking i platiti bon za mobitel…

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

AU
austrougarskigeneral
09:58 05.06.2020.

čips nije zdrav preslan je