lijepa glumica

Sofia Vergara (50) objavila fotografiju u kupaćem i oduševila pratitelje: 'Stariš li uopće'

Foto: Instagram
Sofia Vergara
Foto: Ron Sachs/DPA/PIXSELL
sofia vergara
Foto: Hubert Boesl/DPA/Pixsell
Sofia Vergara
Foto: DPA/Pixsell
Foto: DPA/Pixsell
Foto: DPA/Pixsell
Sofia Vergara
Foto: instagram
Sofia Vergara
Foto: instagram
Sofia Vergara
Foto: instagram
Sofia Vergara
Foto: Instagram
Foto: instagram
Sofia Vergara
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
01.01.2023.
u 08:00
Sofia je objavila fotografiju na kojoj je pozirala ispred ogledala u crnom bikiniju te s raspuštenom kosom. Od dodataka je imala narukvicu, a brojni pratitelji su joj uputili komplimente.
Pogledaj originalni članak

Glumica Sofia Vergara na svojem je Instagram profilu objavila fotografiju u kupaćem kostimu te oduševila pratitelje. Sofia je objavila fotografiju na kojoj je pozirala ispred ogledala u crnom bikiniju te s raspuštenom kosom. Od dodataka je imala narukvicu.  "Izgledaš nevjerojatno", "Woow", "Moji sinovi misle da imaš 20 godina", "Oprosti, koliko godina imaš", "Stariš li uopće", samo su neki od komplimenta obožavatelja koji su te u komentarima.

Inače, Sofia je ovom fotografijom poželjela i sretan rođendan svom suprugu Joeu Manganiellu, a pored je objavila i njegovu fotografiju. Par je u braku od 2015. godine, a mnogi muškarci zavide Joeu. Dodajmo i da se njezin suprug također bavi glumom te s proslavio ulogom u filmu 'Magic Mike'.

Podsjetimo, glumica je sredinom srpnja proslavila 50. rođendan. Tada je objavila fotografije s proslave. Imala je dvije torte, a s obitelji i društvom je pored bazena uživala u šampanjcu i vinu koje je na boci imalo broj 50. Sofia je za proslavu svog rođendana odjenula dugu ljetnu bijelo-crvenu haljinu dubokog dekoltea, a kosu je blago nakovrčala, kako to najčešće i radi.

VIDEO Slavni koji su nas napustili u 2022. godini

promjene na radijskoj sceni

Zašto je narodni postao bravo!, a Gold FM sada je Happy FM? Rebrendiranje nalaže tržište, a evo što o svemu kažu stručnjaci

Katijan Knok, direktor radija bravo!, nekadašnjeg narodnog, kaže da su se na rebrendiranje odlučili ponajprije zbog većeg tržišnog potencijala, dok direktorica Happy FM-a Kristina Brčić kaže da kod njih nije riječ o rebrendiranju, već o stvaranju sasvim novog brenda. Glazbeni producent Tomo in der Mühlen napominje da pri oblikovanju programa treba voditi računa o tome hoće li se ostvariti dovoljno marketinga za određenu vrstu programa da bi postaja bila održiva

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.