Inovacije i marketing pokretač su napretka u industriji robe široke potrošnje, a potrošači jedini odlučuju što je dobro i što će uspjeti. Istraživanje Nielsena pokazalo je da čak 72% potrošača u Hrvatskoj voli vidjeti nove proizvode u trgovini, 61% spremno ih je i iskušati i promijeniti “stari” brend, a 58% ih dijeli mišljenje i savjete o novim proizvodima među prijateljima i znancima.
Jedan od najboljih načina preporuke takvih proizvoda i najmoćniji motiv za kupnju je i crvena oznaka “Odabrani proizvod godine”, za koju proizvođači u Hrvatskoj konkuriraju prvi put.
– U svijetu je taj francuski koncept poznat već 30 godina, prepoznaje ga više od 3,5 milijardi ljudi u 45 zemalja, a donosi se neovisnim izborom potrošača. Oni su inovativne ili poboljšane proizvode, ne starije od 18 mjeseci, isprobali i jedini su mjerodavni ocijeniti im inovativnost, atraktivnost i zadovoljstvo njima – kaže Gregor Gorenc, direktor Odabranog proizvoda godine.
Pobjednik je samo jedan proizvod u određenoj kategoriji. – Otvorena, transparentna metodologija jamstvo je i potrošačima i proizvođačima kakvi se proizvodi najviše cijene – objašnjava Gorenc ističući da je upravo na pečatu “Odabrani proizvod godine” da informira koji je od njih oduševio tisuće potrošača i kojem mogu vjerovati.
Nakon što do 10. srpnja stignu nominacije proizvođača i žiri ih razvrsta po kategorijama (piće, hrana, proizvodi za osobnu njegu...), AC Nielsen provest će nacionalno istraživanje na najmanje 1500 potrošača iznad 15 godina putem web-panela tvrtke Margetagenta.com. Pravo glasa imaju isključivo oni koji su proizvod ili uslugu isprobali, na temelju zadovoljstva u primjeni proizvoda prema 12 kriterija.
Proizvodi koji glasovima potrošača dobiju najbolju ocjenu dobivaju i pečat Odabrani proizvod godine na rok od 12 mjeseci te će se s dobro vidljivim vizualom na policama trgovaca, na proizvodu, u reklamama, isticati da su ga odabrali potrošači, „vaši susjedi, tetka, prijatelji…“.
>> Potrošači u hrvatskoj biraju najbolje proizvode u različitim kategorija