Vagon restorana u vlaku “Podravka”, koji spaja Osijek i Zagreb, nema još od lanjskoga ljeta zbog, kako su objasnili u HŽ-u, dugova koje ugostitelj nije podmirio. Prozvana tvrtka Royal service agency j.d.o.o. iz Požege ne spori dugove, no tvrde kako putnici u vlaku ne mogu više popiti kavu ili pojesti sendvič zbog – inata druge strane.
- Vagon-restorani su povučeni iz prometa zbog inata pojedinih osoba unutar direkcije koji svojim postupcima nisu omogućili da ti vagoni u konačnici i donesu zaradu i time plate dugovanje – započinje Ivan Stojaković iz Royala.
Njihov je dug oko 30.000 kuna, no i HŽPP duguje njima, tvrdi, “pet tisuća kuna za uloženu opremu u nagibne vlakove na relaciji Zagreb-Split-Zagreb”, gdje su također radili.
Tvrtka Royal nastavak je obrta IC Plus, a kao obrt, “zbog prevelikih troškova, a malog prometa na vagon restoranima” nakupili su svojedobno oko 100.000 kuna duga prema državi. Smanjili su plaće na minimalac pa su taj dug, kaže, vratili. Posao je to koji, nastavljaju, ne donosi dobit, već stvara gubitke, no odrađivali su ga “kao zaljubljenici u željeznicu”.
- Predlažemo nastavak suradnje i vraćanje vagona u Podravku, uz podmirenje trećine dugovanja odmah s privatnim sredstvima zaposlenika, a ostatak kroz razdoblje od 18 mjeseci – zaključuje Ivan Stojaković.
Jesenti milu bigulicu, tvrtka (j.d.o.o.) osnovana s kapitalom od 10 kuna i ukupnim troškovima registracije na sudu od oko 700 kuna radi posao što ga je stotinjak godina uspješno i stručno radilo željezničko ugostiteljstvo, ali je u današnje moderno vrijeme moralo biti likvidirano jer to, kao, nije osnovna HŽ-ova djelatnost. Sad su došli 10-kunski lajbeki koji su, eto, stručni jer su "zaljubljenici u željenicu". Da čovjeku pamet stane.