Hrvatskoj je tijekom prošle godine registrirano nešto više od 44.000 novih osobnih automobila, pri čemu je velika većina njih, dakako, otpala na benzince i dizelaše, odnosno vozila s konvencionalnim motorima s unutarnjim sagorijevanjem.
Ipak, premda su neki očekivali da bi prodaja automobila s ekološki prihvatljivijim pogonima bez državnih poticaja mogla zamrijeti, to se nije u potpunosti obistinilo. Potpuno električnih vozila bilo je registrirano 48, a hibrida ukupno 332. Interes za ovakva vozila, dakle, itekako postoji, pa ne čudi da se njihova ponuda s vremenom sve više širi. Ovdje donosimo samo neke od onih koji se mogu kupiti na našem tržištu.
HYUNDAI IONIQ
Svojevrsni Hyundaijev odgovor na Toyotu Prius nudi se, ovisno o tržištima, u čak tri izvedbe: kao potpuno električno vozilo, plug-in hibrid ili klasičan hibrid s benzinskim i električnim motorom. Posljednji u nas kreće od 199.990 kuna.
KIA NIRO
Kompaktni crossover u Kijinoj ponudi smjestio se negdje na pola puta između Ceeda i Sportagea, a glavni mu je adut, osim zanimljivog nastupa i opreme, kombinacija 1,6 GDI benzinca sa 105 KS i elektromotora sa 43,5 KS. Starta na oko 200.000 kuna.
TOYOTA YARIS
Među modelima tvrtke koja je i pokrenula suvremenu hibridnu štoriju, Yaris je slavu u nas stekao u zlatno doba državnih poticaja. Njih danas nema, ali Toyota daje svoje poticaje, pa je mali hibrid s ispuhom CO2 od 75 g/km dostupan već od 111.200 kuna.
Baš su kante. Audi e-Tron, iako nije hibrid daje puno više, za manje, odnosno ima jako dobar omjer cijene i dosega/brzine punjenja te kvalitete .