DNEVNO PROĐE VIŠE OD 200 VLAKOVA

Kolodvor najprometnije trase napokon ide u obnovu: Mijenjaju se krov, fasada, čekaonica, ugrađuje se i klima

Kolodvor najprometnije trase napokon ide u obnovu: Mijenjaju se krov, fasada, čekaonica, ugrađuje se i klima
20.05.2024.
u 09:00
Da je kolodvoru itekako potrebna rekonstrukcija, pokazuju i podaci prema kojima je pružna dionica Sesvete – Dugo Selo zapravo trasa s najvećim intenzitetom željezničkog prometa u Hrvatskoj, ističu u HŽ Infrastrukturi. Njome dnevno prođe više od 200 vlakova, od čega 140 putničkih, a ondje se spajaju i dva glavna pružna pravca, onaj koji vodi do Mađarske te drugi koji povezuje Sloveniju i Srbiju.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 9

AL
Alfie
12:11 20.05.2024.

A kad mislite obnoviti prugu Zagreb - Beograd i dokad ćemo se do Vinkovaca voziti više od 4 sata ? Neka obnovu pruge plate neprijatelji koji su nas tukli za vrijeme Domovinskog rata, dok smo mi Hrvati trpjeli velike štete !

Avatar Korto Malteze
Korto Malteze
12:15 20.05.2024.

Ljudi: željeznica, željeznica, željeznica! To je najvažnije infrastrukturno pitanje u Hrvatskoj. Sadašnje stanje je alarmantno. Pa jeste li bili na "kolodvoru" u Splitu? Pa dobro da nema izmeta na "peronima" (tj. ispucanim betonskim blokovima između dotrajalih tračnica).

V0
Vlaskoulicanec4.0
10:39 21.05.2024.

@davor.gazde: upravo tako. Ali Sava je stajala samo u Brodu i Vinkovcima... I upravo je to što ja govorim! Da današnji "brzi" stoji samo 2-3 puta, bio bi u Vinkovcima za 2,5 sata!