Nisu mogli doma

Gotovo sat vremena čekali jer nije bilo - konduktera

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Gotovo sat vremena čekali jer nije bilo - konduktera
08.08.2017.
u 08:00
Tko je "kriv" za kašnjenje, ni manje ni više, objasnili su iz Hrvatskih željeznica, onaj je tko je slagao turnuse kondukterima
Pogledaj originalni članak

Svoj su radni dan završili, ali doma se nisu mogli vratiti jer u vlaku, kojim su trebali kućama nije bilo - konduktera. Putnici za Zagorje jučer su svoj prijevoz s Glavnog kolodvora čekali gotovo sat vremena, a nitko im nije znao objasniti zašto.

- Vlak je trebao krenuti u 16.47 sati. Stajao je na peronu, pa nam nije bilo jasno zašto ne krećemo. Išli smo se raspitati i tad nam je jedan od prometnika rekao da ne možemo krenuti jer nema konduktera, a bez čovjeka koji provjerava karte, vlak ne može na put - objašnjavali su iziritirani putnici, koji su na kolodvoru pokušali doći do nadležnih ne bi li im se omogućila osoba koja će s njima na put. Te osobe, međutim, jednostavno nije bilo.

- Čekali smo na kraju da se u Zagreb vrati vlak koji je krenuo iz Varaždina da se kondukter premjesti u naše vagone i opet krene s nama prema Varaždinu - ispričali su putnici, koji su kućama, na kraju, krenuli u 17.36. Tko je "kriv" za kašnjenje, ni manje ni više, objasnili su iz Hrvatskih željeznica, onaj je tko je slagao turnuse kondukterima.

- Zbog nenamjernog propusta radnika koji izrađuju turnuse vlakopratnog osoblja, osoblje za vlak nije bilo osigurano na vrijeme. O navedenom propustu provest će se interni istražni postupak - rekla je Ivana Čubelić iz HŽ Putničkog prijevoza, a putnicima se ispričala zbog kašnjenja.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 13

BE
BeroII
08:18 08.08.2017.

A tko će jadnim ljudima koji su osuđeni na "usluge" HŽ-a, platiti njihovo slobodno vrijeme ? Ili netko u HŽ-u misli da ima pravo raspolagati vremenom njihovih putnika? Neka oni tim ljudima nadoknade te sate a onda neka vode interne istrage do u nedogled, a ne da čekaju da se "razvodni" sjećanje na ovu sramotu.

LA
Laufer
08:38 08.08.2017.

Interni istražni postupak nije još proveden a već se zna da je greška "nenamjerna"! Primjer najgoreg zaposleničkog klijentelizma. Tko HŽ otjera u stečaj i krene popunjavati osoblje od 0 napravio bi državi nesagledivu korist.

12
1234goso
01:08 10.08.2017.

pa mora čovjek popit koju žuju prije napornog posla