Audi A3 doživio je ljetos facelifting zahvaljujući kojem je postao malo
privlačniji, ali i dalje ostaje dojam da je dizajn previše
tradicionalan i manje privlačan u mnoštvu novorazvijenih ili
redizajniranih kompakata. Dorađeni A3 dobio je nova prednja i stražnja
svjetla, neke verzije imaju i LED rasvjetu sprijeda, malo su povećani
vanjski retrovizori, dok se neke jako bitne stvari zapravo ne vide.
Riječ je o poboljšanju aerodinamike i smanjenju otpora zraka, među
ostalim i ugradnjom posve zatvorene podnice, pa je potrošnja u prosjeku
smanjena petnaestak posto. Jedan je od dokaza tome i automobil koji smo
imali na testu, a koji sa 1.9 TDI motorom sa 105 KS troši samo 4,8
litara goriva na 100 km.
Riječ je, naravno, o potrošnji postignutoj u laboratorijskim uvjetima,
ali budući da i svi ostali mjere svoju potrošnju na taj način,
spuštanje potrošnje ispod pet litara uistinu je revolucionalna stvar za
Audi.
Na testu je prosječna potrošnja bila između 7 i 8 litara, što je dokaz
da se ipak dosta stiskalo papučicu gasa. Iako bi se moglo pomisliti da
stari 1.9 TDI agregat s pumpa-brizgaljka sustavom nije dostojan premium
auta, performanse su mu uvjerljive u svim režimima korištenja. Ubrzanje
do stotke od 11,7 sekundi doduše nije nas impresioniralo, ali
maksimalna brzina od 187 km/h sasvim je dovoljna.
Unutrašnjost je pravi primjer uzorne izrade i najbolje kvalitete, a
najbogatiji paket opreme Ambiente (197.750 kuna) donosi sav luksuz i
opremu koja će razmaziti i najzahtjevnije vozače.
NA TESTU