Audi je potkraj prošle godine predstavio novu generaciju modela A4, a
odmah nakon dolaska na tržište počeo je postizati izniman uspjeh.
Situacija se iz europskih zemalja preslikala i na domaću scenu, pa su u
prvih devet mjeseci ove godine zabilježene 523 registracije modela A4,
dok ih je u istom razdoblju lani bilo samo 274.
Uspjeh je veći ustvrdi li se da je tim rezultatima Audi pretekao
izravne konkurente - BMW-ovu seriju 3 i Mercedes-Benzovu C
klasu. Kako bi bili još atraktivniji i dostupniji širem krugu
kupaca, proširena je ponuda agregata.
I prije je u ponudi bio 1,8-litreni TFSI agregat, ali u izdanju od 160
konja, a sada se ulazni model od 120 KS može pohvaliti i čak 31.799
kuna prihvatljivijom početnom cijenom. Početna je cijena testnog modela
215.846 kuna, a nakon svih nadoplata dodatnih stvari cijena se penje na
258.346 kuna, što nije mali iznos.
No, zanimljivo je da, iako je riječ o 40 konja slabijoj izvedbi, snaga
od 120 konja posve je dostatna za normalnu vožnju, ali i sasvim solidna
međuubrzanja kada za to postoji potreba. To se može zahvaliti radu
turbo punjača i tehnologiji izravnog ubrizgavanja goriva. U konačnici
to djeluje vrlo uglađeno i primjereno amblemu koji krasi vozilo. Iako
je uvriježeno mišljenje kako su njemački automobili tvrdi, nemamo
prigovora na udobnost ni tijekom duljih putovanja. Ono što nam se još
svidjelo precizan je 6-stupanjski ručni mjenjač.
Kvalitetna izrada karakterizira cjelokupni automobilu, a osim dovoljno
prostrane putničke kabine, na raspolaganju je i solidan prtljažnik
obujma 480 litara.
PREDSTAVLJAMO