PROBLEM S BOJLEROM

Naplatio im duplo i još ostavio 'bombu' u stanu: 'Krenuo je zujati, a majstor nas je uvjeravao da je sve u redu'

Foto: pixabay
1/4
28.11.2024.
u 15:48

Iako se činilo da je bojler popravljen, ubrzo su se pojavili problemi – uređaj je počeo glasno zujati svaki put kad bi se voda zagrijala, što je izazivalo strah kod roditelja.

U današnje vrijeme, popravci kućanskih uređaja sve češće postaju prava lutrija. S jedne strane imamo majstore koji svojim znanjem i profesionalnošću zaslužuju svaku pohvalu, dok s druge strane nailazimo na one koji iza sebe ostavljaju nesigurne i polovične radove. Upravo takvi neprofesionalni popravci ne samo da predstavljaju financijski udar na obitelj, već mogu ozbiljno ugroziti sigurnost doma.

Jedan alarmantan primjer dolazi iz Novog Sada, gdje je neispravan popravak bojlera stvorio "tempiranu bombu" u stanu mlade obitelji s dvoje male djece. Sve je započelo kada je obitelj primijetila kvar na bojleru i odlučila potražiti pomoć servisa čiji su kontakt pronašli na promotivnom letku, prenosi Kurir. “Majstori su brzo stigli i rekli da zamjena grijača košta najviše 6.000 dinara (oko 50 eura). Međutim, na kraju su naplatili 11.200 dinara (oko 95 eura), uz tvrdnju da su morali zamijeniti i ventil i cijevi. Cijena nas je šokirala, ali nismo imali izbora,” prisjetio se otac obitelji. 

Iako se činilo da je bojler popravljen, ubrzo su se pojavili problemi – uređaj je počeo glasno zujati svaki put kad bi se voda zagrijala, što je izazivalo strah kod roditelja. Nakon konzultacije s rođakom koji ima iskustva s električnim uređajima, shvatili su da je zujanje znak ozbiljnog kvara. Ipak, kad su ponovno kontaktirali servis, majstor ih je uvjeravao da je sve u redu, objašnjavajući da je "problem u tlaku vode." Situacija se pogoršavala, a bojler je na kraju potpuno prestao raditi. Obitelj se odlučila obratiti drugom majstoru koji je odmah utvrdio pravi uzrok problema – neodgovarajući i neispravan grijač ugrađen tijekom prvog popravka.

“Grijač je bio toliko oštećen da se raspuknuo po dužini,” rekao je majstor, naglašavajući koliko je uređaj bio opasan za korištenje. Zoran Nikolić, potpredsjednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača Srbije (NOPS), ističe da obitelj ima pravo tražiti povrat novca od prvog servisa: “Ako se dokaže da je prvi popravak bio neadekvatan, potrošač može zahtijevati nadoknadu troškova, uz stručno mišljenje drugog majstora.” . 

>>> FOTO Ove kućanske uređaje obavezno morate isključiti iz struje kada ih ne koristite, ne palite ih ni kada spavate

1/12
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije