Manji SUV u Audijevoj ponudi od većega, čak i preglomaznoga, modela Q7,
“pokupio” je markantne linije. No, SUV dug 463 centimetra visok je samo
165 cm, što je izgledu dalo dodatnu dinamičnost.
Najveći međuosovinski razmak u segmentu rezultirao je prostranom
putničkom kabinom u kojoj se pet osoba može udobno smjestiti.
Prilagoditi se može i nagib naslona stražnjih sjedala, koja se mogu i
preklopiti. Stražnjim sjedalima mogu zamjerku naći jedino osobe višeg
rasta, jer njima će ona biti za nijansu preplitka.
U interijeru su, inače, kvalitetni materijali, te dizajnerski elementi
već uobičajeni za Audi. Mali odmak napravljen je tek na povišenom
kokpitu.
Kad je oprema u pitanju, Q5 donosi sav luksuz koji se od ovoga
proizvođača i očekuje. Serijski dolazi s elektromehaničkom parkirnom
kočnicom, čip ključem, klima-uređajem, svom silom elektronike...
Pod prednjim poklopcem bio je 2,0 TDI agregat. Profinjen rad može
zahvaliti i novom common-rail sustavu ubrizgavanja goriva. Sa 350 Nm,
te preko solidnog 6-brzinskog ručnog mjenjača, njegovih 170 KS u
potpunosti je iskorišteno.
Proizvođač navodi prosječnu potrošnju od 6,7 litara na 100 km no,
budimo realni, trošio nam je dvije i pol litre više. No, mogućeg će
kupca od te sitnice više zanimati cijena. Dok je Audiju Q5 2,0 TDI
inače 329.269 kuna, testnom je primjerku dodatna oprema cijenu povisila
na čak 503.174 kune.
NA TESTU Audi Q5 2,0 TDI donosi dodatnu opremu vrijednu približno 174.000 kn