Čak 210 svjetskih premijera dočekalo je 12.000 novinara iz 87 zemalja na otvaranju najstarijeg i prostorno najvećeg (30.000 m²) salona automobila na svijetu, onog u Frankfurtu. Ne može se reći da se glamur kakvog se sjećamo prije krize potpuno vratio, ali autoindustrija teži prema tome.
Borba luksuzom i konjima najoštrija je u najskupljoj klasi automobila. Bentley je predstavio Bentaygu, najbrži terenac na svijetu sa 608 KS, koji juri čak 301 km/h i do stotke stiže za 4,1 s. Nešto manji SUV prvi put predstavio je i Jaguar. F-Pace dolazi s moćnim i štedljivim 2-litrenim dizelašem, ali i turbobenzincem od 380 KS.
Supersportski konkurenti, Lamborghini i Ferrari, predstavili su kabriolete. Lambo Huracan Spyder sa 610 KS bez krova juri 324 km/h, a Ferrari 488 GTS sa 670 KS do stotke stiže za samo tri sekunde. Komforniji kabriolet pokazao je Rolls-Royce. Njegov Dawn s četiri sjedala i 632 KS stoji više od 2,5 milijuna kuna. Najbitnije narodske premijere su nove generacije Opel Astre i Renault Meganea, kao i novi kompaktni SUV Tiguan, koji je VW odmah predstavio i u hibridnoj GTE verziji.
Talijanski adut je Giulia kojom se Alfa Romeo vraća u D segment, a njemački odgovor u Frankfurtu je Audi A4.
>> Šef BMW-a srušio se tijekom prezentacije u Frankfurtu
>> Porsche predstavio koncept električne limuzine, Jaguar i Bentley prve SUV-ove
Imli netko tko se kuzi da ovom "novinaru" objasni da se KS ne koriste vec 30-ak godina, nego da se snaga mjeri watt-ima?