Kineski novitet

U Hrvatsku je stigao novi Geely Starray, kompaktni SUV između C i D segmenta za 34.990 eura

Foto: Geely
1/11
16.12.2024.
u 09:00

Prostrani futuristički kineski SUV dolazi uz luksuznu opremu i 1,5-litreni turbobenzinac sa 174 KS

Točno godinu dana otkad je kineski div Geely stigao na naše tržište s prvim modelom, kompaktnim SUV-om Atlas Pro, predstavljen je i njihov treći model - Starray. U međuvremenu, na proljeće se hrvatskim kupcima ponudio i B-SUV model Coolray, koji je brzo postao pravi mali hit na našem tržištu. Geely je u prvih 11 mjeseci zabilježio 513 novih registracija, a dodatan pomak očekuje se upravo s novim modelom Starray.
Radi se o kompaktnom SUV modelu koji se svojim dimenzijama smješta između C i D segmenta. Starray je dugačak 467 centimetara, širok je 190 centimetara i uz međuosovinski razmak od 277,7 cm nudi mnogo veću prostranost od konkurenata u C-SUV segmentu. U to smo se imali priliku uvjeriti na kratkoj vožnji gdje smo na stražnjoj klupi iza kolege višeg od 190 cm imali zaista komfornu putničku poziciju. Vrlo je ugodno i prostrano i na vozačkom mjestu.
Geely Starray odlikuje moderan futuristički dizajn. Razvijen je prema dizajnerskoj filozofiji Vision Starburst, inspiriranoj svemirom i estetikom digitalne simfonijske tehnologije. Njegova dinamična karoserija, plutajući krov i široka silueta spajaju funkcionalnost s estetikom, donoseći inovacije koje pomiču granice udobnosti, sigurnosti i performansi na novu razinu.
Starray je izgrađen na globalnoj luksuznoj arhitekturi CMA, koju koristi i Volvo čiji je Geely vlasnik od 2010. godine, a koja osigurava vrhunsku stabilnost, mehaničku preciznost i sigurnost karakterističnu za premium automobile. Dizajniran je kako bi ispunio stroge sigurnosne standarde te je opremljen najnovijim tehnologijama, uključujući asistenciju za zadržavanje u prometnom traku, prilagodljivi tempomat i sustav automatskog kočenja u nuždi. Uz sigurnosne zračne jastuke, sustav prepoznavanja prometnih znakova i upozorenje na poprečni promet straga, Starray pruža dodatnu sigurnost vozačima i putnicima.

Foto: Geely


Futuristički dizajn nastavlja se i u unutrašnjosti koja je osmišljena kako bi pružila maksimalnu udobnost i opremljena je inovativnim Super Sense Intelligent Screen sustavom. Komandnom pločom dominira veliki središnji 13,2-inčni okomito postavljeni ekran osjetljiv na dodir koji omogućuje intuitivnu kontrolu svih funkcija automobila, a ispred vozača je digitalna LCD instrumentna ploča od 10,25 inča. Brz odabir funkcija i odlično korisničko iskustvo multimedije osigurava Qualcomm Snapdragon 8155 čip, koji omogućuje brzo procesiranje podataka.


Starray pokreće moderni turbobenzinski motor već poznat iz modela Coolray, a radi se 1,5-litrenom turbo benzinskom motoru koji je razvijen u suradnji s Volvom. Taj turbak postiže snagu od 174 KS i okretni moment od 290 Nm. Ovaj motor uparen je sa sofisticiranim 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT), koji omogućuje brzo i glatko mijenjanje brzina, poboljšavajući ekonomičnost goriva i čineći vožnju jednostavnijom i ugodnijom. U vožnji je Starray ugodan i poletan, do stotke stiže za 9,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 190 km/h. Deklarirana mu je prosječna potrošnja 6,8 l/100 km.

Foto: Geely


Početna cijena Geelyeva modela Starray s već vrlo bogatim paketom opreme GK - koji između ostalog uključuje i 19" alu naplatke, automatska LED svjetla, automatski klima-uređaj, grijanje sjedala i upravljača, 13,2-inčni HD dodirni zaslon s intuitivnim sučeljem, ulazak i pokretanje bez ključa i veliki panoramski krov na otvaranje - jest 34.990 eura. Iduće godine na tržište stiže i verzija s 2-litrenim turbobenzincem s 218 konjskih snaga i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Imat će i pogon na sva četiri kotača te još lukzuzniji paket opreme GF.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije