Mnogi su nas na zagrebačkim semaforima gledali čudno, kad smo prošloga tjedna uhvatili rijetku rujansku zraku sunca i vozili se sa spuštenim krovom u novom Citroenu C1. Pogledom kao da su nas pitali: zašto baš jarko crveni krov?
S druge strane, žene su u novog slatkastog najmanjeg Citroena, brata blizanca Toyote Aygo i Peugeota 108, gledale oduševljeno. Kako i ne bi kad je u dvobojnoj srebrno-crvenoj Aircape Feel Edition varijanti s trendovskim ukrasima i atraktivnim crvenim platnenim pomičnim krovom na struju (doplata samo 1200 kuna!) stvoren upravo za njih.
Zabavan u vožnji gradom
Zbog kompaktnih dimenzija (dug je samo 346 cm), male težine (840 kg) i lake upravljivosti (krug okretanja 9,6 metara) idealan je za gradske prometnice i skučena parkirališta. U vožnji je vrlo zabavan, ali ne smije se baš pretjerati sa sportskom vožnjom jer se zna zaljuljati u zavoju. U odnosu na prvu generaciju djeluje robusnije, prednji par vrata je ojačan, dok su stražnja vrata ostala “plehnata”. C1 je uniseks, doduše, ne baš u ovoj kombinaciji boja, ali osobinama, svakako.
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Dobrim voznim osobinama pridonosi i mali 1-litreni živahni trocilindarski motor sa 68 KS. Odličan je za gradske, ali i ne samo gradske potrebe (14,3 s do stotke, 155 km/h najveća brzina). Poboljšana je izolacija pa se bez problema može voziti putnom brzinom od 130 km/h. Prosječna potrošnja na testu nam je bila 5,3 l/100 km.
Stanu 4 odrasle osobe
Dostupan je i s jačim 1,2-litrenim PureTech motorom sa 82 konjske snage. U unutrašnjosti je nešto prostraniji od prethodnika i relativno se komforno u njemu mogu prevesti četiri odrasle osobe prosječne visine, pa čak i na dulji put.
Prtljažnik prima 196 litara, a proširiti se može do 780 litara. Cijena bogato opremljenog C1 modela je 84.548 kuna, a uz dodatak metalik boje, platnenog krova i alu naplataka testni primjerak stoji 92.097 kuna. Početni C1 stoji 76.388 kuna.