Putničke verzije dostavnjaka popularne su zbog prostranosti i praktičnosti. Pogodne su za obitelji s djecom te su prava konkurencija jednovolumenima.
Takav je i novi Ford Tourneo Courier, najmanja verzija iz obitelji Transit. Dakako, baza mu je dostavna furgon verzija, ali prema završnoj izradi, vozačkim osobinama pa i izgledu Tourneo Courier je pravi putnički automobil.
Dužinom od 416 cm smjestio se između manje klase u koju spadaju francusko-talijanska braća Fiat Qubo, Citroen Nemo i Peugeot Bipper (396 cm) - od kojih je Tourneo Courier osjetno prostraniji, ali i kvatitetom ozbliljniji - te većih Berlinga, Kangooa, Caddyja i svog nedavno predstavljenog većeg brata Tourneo Connecta.
Praktičnost je jedan od glavnih aduta ovakvih automobila, a Courier nudi dvoja klizna stražnja vrata, mnogo prostora za glavu, ali i noge putnike na stražnjoj klupi. U najboljem paketu opreme Titanium na poleđini stražnjih sjedala su i avionski stolići, a Courier je pun korisnih pretinaca. Prtljažnik prima 400 litara do poklopca, a ako se on makne (postoji praktično mjesto za njega), do krova prima 708 litara. Obaranjem stražnje klupe (60:40) stvara se prostor od 1656 l.
U vožnji je to pravi Ford, s vozačkim ovjesom i izravnim upravljačem. Zbog visine vozila ne smije se pretjerivati s dinamičnom vožnjom, ali vozač će u Tourneu Courieru biti zadovoljan. Udobnost je bez obzira na tvrđi ovjes jako dobra.U ponudi su tri motora. Osnovni je 1,0-litreni trocilindarski ecoboost sa 100 KS, koji u osnovi dobro pokreće Courier iako mu nedostaje malo momenta na niskim okretajima jer auto nije lagan. Može biti i vrlo štedljiv (tvornički prosjek 5,2 l). Vjerojatno će zanimljivija biti dva dizelaša, novi 1,5-litreni sa 75 KS (3,9 l/100 km) i 1,6-litreni sa 95 KS. Servisni intervali su 30.000 km. Na tržipšte stiže u lipnju, a cijene još nisu poznate. Pretpostavlja se da će Courier biti malo povoljniji od B-Maxa, kojem će i konkurirati na tržištu.
>> Prostrani Fordov dostavnjak sada je i ozbiljan obiteljski igrač