Almera se u Europi prestala prodavati 2006. godine i od tada Nissan na Starom kontinentu u najprodavanijoj kompaktnoj klasi nema svog predstavnika. Doduše, nudili su izgledom pomalo nezgrapan kompaktni jednovolumen Tiidu, ali bez većeg uspjeha, pa su je 2011. povukli. Cijelo to vrijeme prazninu je punila Nissanova zlatna koka Nissan Qashqai, koji je kao prvi moderni kompaktni crossover preuzeo mnogo kupaca klasičnih kompakata. Ali, danas Qashqai ima preveliku konkurenciju, pa su Japanci odlučili napokon ponuditi predstavnika golf klase u Europi.
A upravo je nova, druga generacija Qashqaija poslužila kao predložak za dizajn Pulsara, novog Nissanova kompakta. Drugi proizvođači iz svojih hatchbacka izrađuju crossovere, a Nissan je napravio obratno, pa Pulsar izgleda kao spušteni Qashqai. To nije loše, jer Qashqai odlično prolazi na europskom tržištu (8. najprodavaniji model).
Pulsar dolazi samo s peterim vratima. Dug je 438,5 cm, a s obzirom na najduži međuosovinski razmak u klasi (270 cm) očekujemo iznimnu prostranost. Dakako, u opremi se izdvaja serijski Nissanov “sigurnosni štit” s nizom sustava poput pomoći pri naglom kočenju, prepoznavanja pomičnih objekata, nadzora mrtvog kuta... Pulsar će ponuditi prednja full LED svjetla te potpunu integraciju s pametnim telefonima.
Proizvodit će se u Nissanovoj tvornici u Barceloni, a u prodaju će od jeseni.
>> Više nije poseban poput venecijanskog stakla, ali sada je još luksuzniji i sigurniji
>> Benzinac sa 98 KS koji troši manje od 5 litara
Auto izgleda odlicno, kao pravi nasljednik almere, samo se nadam da dojam nece pokvariti nesretna renaultova mehanika, tj., nadam se da ce auto biti 100% nissan, ali - tesko..