Druga generacija Merive, Opelovog jednovolumena B-segmenta, osvježena je nakon tri godine i 330.000 prodanih primjeraka. Nova maska s mnogo kroma podsjeća na nedavno predstavljeni nos nove Insignije, a novi dizajn prednjih i stražnjih farova s dnevnim LED svjetlima daju joj atraktivniji izgled.
Olakšan ulazak straga
Kozmetičke promjene su tu, ali, vrlo uspješna koncepcija se nije mijenjala. I dalje je Meriva dugačka 4,30 m i u njoj se sjedi ugodno visoko zbog čega vozač ima odličan pregled prometa. Zbog toga Merivu, osim mladih obitelji kojima je prvenstveno namijenjena vole i stariji vozači. Dakako, Meriva je i dalje prepoznatljiva po stražnjom paru vrata koja se otvaraju naopako. Zbog tog rješenja je zaista olakšan pristup na stražnju klupu, kako putnicima tako i roditelju koji dijete smješta u sjedalicu.
Najveće promjene su se dogodile ispod poklopca motora. Meriva je sada dostupna sa novim Opelovim 1,6 CDTI dizelašem sa 136 KS i 320 Nm. Moćan motor je u radu je izuzetno miran i tih i što je najbitnije – štedljiv.
Prosječno troši 4,4 l/100 km i ispušta 116 g/km CO2. Uskoro će Meriva biti dostupna i uz slabiju izvedenicu tog motora sa 110 KS(3,8 l/100 km, 99 g/km CO2).
Bestrzajni automatik
Poboljšan je i 6-brzinski ručni mjenjač, a novi dizelaš još nije dostupan sa automatikom Ali, jesu turbobenzinci sa 120 i 140 KS. Šestbrzinski automatski mjenjač ugodan je za vožnju, beztrzajno i glatko prebacuje brzine. Ali, povećava potrošnju, koja nam je na kraćoj ruti bila iznad 9 l/100 km. Nova Meriva se već može naručiti u Hrvatskoj, početni motor je 1,4-litreni benzinac sa 100 KS po cijeni od 115.330 kuna. Prvi dizelaš (1,3 CDTI sa 95 KS) stoji 127.400 kuna.
"..naopaka vrata" _ jel to serija rea za Bosnu ?