Mercedes će u rujnu u Franfurtu premijerno pokazati svoj novi SUV nazvan GLC. Nasljednik dosadašnjeg modela GLK dobio je novo ime u skladu s promjenom nazivlja njemačke premium marke prema kojem će svi SUV modeli imati oznaku "GL". Prema veličini će se, pak, razlikovati po posljednjem slovu. Model GLC je tako SUV verzija C-klase, a na tržištu će konkurirati premium SUV modelima BMW-u X3 i Audiju Q5.
Osim što se od prethodnika razlikuje imenom, od GLK (koji je na tržištu od 2008.) novi se Mercedesov SUV razlikuje i dizajnom.
Izgleda vrlo moderno, za razliku od prethodnika koji je imao kockasti oblik, a dizajnerima je kao predložak poslužio njegov manji brat, vrlo atraktivan GLA.
Izrađen je na platformi aktualne C-klase. Automobil je dug 465,6 cm (+12 cm), širok 189 cm (+5 cm) i visok 163,9 cm (+0,9 cm). Za komfor putnika u kabini još je važnije da je međuosovinski razmak povećan u odnosu na GLK za 11,8 cm, na ukupno 287,3 cm.
Prtljažnik je također povećan do jako dobrih 580 litara, a može se proširiti do maksimalnih 1600 litara.
Interijer je u najvećoj mjeri prezuzet iz C-klase, kao i motorizacija. U početku, ponuda motora obuhvatit će jednog benzinca, dva dizelaša i "plug-in" hibrid.
Benzinska verzija GLC 250 4Matic razvija 211 konjskih snaga i 350 Nm. Slabiji dizelaš GLC 220d 4Matic ima 170 KS i 400 Nm, a snažniji dizelaš je GLC 250d 4Matic sa 204 KS i 500 Nm.
Plug-in hibridnu verziju Mercedes GLC 350e 4Matic pokreće pogonski sklop koji se sastoji od benzinca sa 211 KS i elektromotora koji proizvodi 116 KS. Do stotke mu je potrebno 5,9 sekundi, a maksimalna brzina mu je 235 km/h. Samo na struju može prijeći 34 km.
Automatski mjenjač s devet brzina standardan je na svim verzijama GLC-a, osim hibridne gdje se snaga prenosi pomoću 7-brzinskog automatika.
Unatoč većim dimenzijama GLC je 80 kilograma lakši od usporedivog GLK, a smanjen mu je i koeficijent otpora zraka - sa 0,34 na 0,31 Cd.
>> Volvo XC90, najnapredniji veliki SUV, stigao u Hrvatsku
>> Najluksuznija Kia konkurira terencima premium marki
Kupujem !