Nastao u suradnji s francuskom PSA Peugeot Citroen grupacijom, Toyotin ProAce nudi dvije verzije međuosovinskog razmaka (292,5 i 327,5 cm) na kojima su napravljene tri različite dužine vozila - 460,6 cm, 495,6 i 530,8 cm. Tu je i putnička, kombi te izvedba šasije.
Dva suvozačka sjedala
ProAce je visok 190,5 (Compact) odnosno 189 cm u ostalim verzijama. Novost je najkraća, Compact verzija. Dolazi s dva suvozačka sjedala. Za dostavno izdanje Toyota je predvidjela 1,6-litreni dizelaš od 95 KS koji dolazi s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 6-stupanjskim robotiziranim, dok se snažnije izdanja istog motora od 115 KS, odnosno dvolitreni D-4D modeli od 120 i 150 KS isporučuju sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Top ponudu čini izdanje od 180 KS koje dolazi isključivo uz 6-stupanjski automatski mjenjač. Za pohvalu je servisni interval od 40.000 km ili dvije godine. Dostavni ProAce već je u prodaji i kreće od 166.900 kn za najkraće izdanje i Base razinu opreme. Srednja duljina kreće od 181.900 kn, dok za najdulji model treba izdvojiti 194.900 kn. Crew Cab verzija sa 6 sjedala starta sa 204.900 kn, a svi modeli pripadaju N1 segmentu gdje nema trošarine te postoji mogućnost odbijanja PDV-a. Kod putničke izvedbe Proace Verso najslabija je tzv. Combi verzija sa 8 ili 9 sjedala, slijedi Shuttle s istim brojem sjedala, pa Family verzija s osam sjedala.
Stolići i okretanje sjedala
Stražnja dva sjedala postavljena su na šine, pa ih je moguće pomicati. Najluksuznije je VIP izdanje sa 6-7 sjedala. U ovom je izdanju moguće i okretanje sjedala, te postavljanje stolića.
>> Kombi za devet putnika s opremom iz visoke klase
>> Povijesnim vrlinama kultni njemački kombi dodao je sve blagodati modernog doba