Britanka Susie Wolff (32) morala je odustati od karijere u Formuli 1 jer su promjene pravila onemogućile da ikada sjedne za volan bolida i pokaže u samoj utrci sve što zna i može.
Naime, promjene pravila licenciranja F1 vozača su po novome takva da uvjetuju uspjehe u nižim kategorijama prije no što se stekne pravo utrkivanja. Time su u F1 željeli spriječiti mogućnost da bogataši uz plaćanje da treniraju jednom dođu i do trkače staze te time naruše kvalitetu natjecanja. Zna se da bi sigurno prije ili kasnije netko pokleknuo pred nemoralnom ponudom i omogućio amaterima ili poluamaterima da se natječu s najboljima.
- Želim se zahvaliti Williamsu na prilici koju mi je dao posljednjih godina i omogućio mi ostvariti san vožnje F1 bolida. Sada zatvaram to poglavlje i krećem u nove izazove u budućnosti - kazala je Susie Wolf, a zahvalila joj se potom i momčad:
- Imala je bitnu ulogu u razvoju naših bolida i pomogla da budu na vrhunskoj razini, što u ovom trenutku i jesu. Omogućila je našim vozačima da se bore za mjesta na pobjedničkim postoljima.
Stoga, supruga ravnatelja najjače momčadi u F1 - Mercedesu - morat će se zadovoljiti činjenicom da je uspjela odvoziti jedan slobodni trening. Onaj uoči Velike nagrade Britanije.
Inače, u povijesti F1 bilo je šest vozačica, a to su redom Maria Teresa de Filippis (pet ulazaka na Grand Prix i tri utrke u periodu 1958.-1959. za Maserati, Behra-Porsche), Lella Lombardi (17 ulazaka na Grand Prix i 12 utrka u periodu 1974.-1976. za March, RAM, Williams), Divina Galica (tri ulaska na Grand Prix, ali niti jedna utrka u periodu 1976.-1978. za Surtees i Hesketth), Desiré Wilson (jedan ulazak na Grand Prix, ali niti jedna utrka u 1980. za Williams) i Giovanna Amati (tri ulaska na Grand Prix, ali niti jedna utrka u 1992. za Brabham). Samo je Lella Lombardi osvajala bodove, ukupno 0,5.
Osim Wolf, kao testne vozačice angažirane su za McLaren Sarah Fisher 2002. godine na VN Sjedinjenih Američkih Država, Katherine Ledge za Minardi na Vallelunga Circuit u 2005., Maria de Villota za Marussiju, ali poginula je u nesreći 2013. godine, Simona de Silvestro za Sauber u ovoj godini i Carmen Jorda za Lotus F1 također u ovoj godini.
>> Susie Wolff prva žena nakon 22 godine koja je vozila na Grand Prix vikendu