Kud god smo vozili testni Citroën DS5, bili smo atrakcija. Atraktivan izgled Citroënove nove luksuzne limuzine naprosto lijepi poglede za modernu, pomalo avangardno dizajniranu karoseriju. Nostalgičari bi rekli – napokon, jer Citroën je u povijesti nudio nekoliko zaista posebnih automobila. Stilski je bez premca i uz detalje poput crnih aluminijskih naplataka i kromiranih letvica odiše luksuzom. Ubraja se u limuzine, ali dizajn je poseban pa ga možemo nazvati križancem limuzine, karavana i kompaktnog monovolumena.
Posebnost se nastavlja i u unutrašnjosti, a za volanom se osjećate kao u kokpitu zrakoplova. Istina, brojni instrumenti zahtijevaju i malo vremena za navikavanje, ali brzo smo se snašli. Najfinija koža kojom su presvučena sjedala i dizajnerski detalji – poput kromiranih ukrasnih umetaka ili tri električna sjenila ispod panoramskog krova – daju osjećaj pravog luksuza. Uostalom, nije se slučajno baš u DS5 na inauguraciju dovezao novi francuski predsjednik François Hollande.
DS5 pokreće 2-litreni HDi sa 160 KS, a za prijenos snage je zadužen odličan 6-brzinski automatski mjenjač njemačkog ZF-a, specijaliziranog proizvođača mjenjača. Do stotke DS5-ici treba 10,1 s, a maksimalna brzina je 212 km/h. Prosječna tvornička potrošnja je 6,1 l/100 km. Začudo, DS5 nema hidropneumatski ovjes koji je zaštitni znak Citroena. I bez njega je vrlo udoban, a daleko se najbolje snalazi na autocesti gdje je prava krstarica. Prtljažnik prima od 470 do 1290 litara.
Osnovna cijena Citroena DS5 sa 2-litrenim dizelašem od 163 KS iznosi 256.600 kuna, a sa Sport Chic paketom opreme i dodatnom opremom stoji 297.200 kuna.
>> Dobar izbor za vozače koji imaju 185 tisuća kuna
dostojna i francuskog predsjednika __________________________ koja reklama za naseg seljaka. ( Kada ce Francuzi i Njemci priznati da proizvode relativno fus motore za auta i da vec 10 god. zaostaju u kvaliteti istih ? ).