ISPROBALI SMO Audi S3 pogonjen dvolitrenim TFSI agregatom od 265 konjskih snaga

Audi S3 TFSI - snaga je u modi!

aut_s3_tx.jpg
import
30.04.2007.
u 15:00

Bijela boja ponovno je u modi, a testni primjerak Audijeva modela S3 samo je još jedan dokaz koji to potvrđuje. Atraktivan dizajn automobila, u kombinaciji s ibis bijelom bojom karoserije i sportskim performansama, dovoljan su razlog privlačnosti modela S3. A3 već je dulje na tržištu i nudi dosta bogatu paletu agregata - od 1,6 do 3,2-litrenog benzinca - ali najsnažniji u ponudi sada je S3, koji pokreće poznati dvolitreni TFSI agregat, sada u izvedbi od 265 konja.

Kod modela S3 riječ o najjačoj izvedbi agregata Volkswagen grupacije koji smo dosad imali priliku upoznati već nekoliko puta, a najviše nas se dojmio kod VW Golfa GTI.
S3 ima 265 konjskih snaga koje četverocilindraš razvija pri 6000 okretaja, a veliku ulogu svakako igra i maksimalni okretni moment od 350 Nm, koji je raspoloživ u području rada od 2500 do 5000 okretaja. Zahvaljujući snažnom momentu, ali i turbo punjaču, S3 je vrlo živahan i elastičan, pa su vožnja otvorenim cestama i pretjecanja prava uživancija.

Snaga se preko ručnog mjenjača sa 6 stupnjeva prijenosa prenosi na obje osovine, a na svaki pritisak papučice gasa automobil poletno poskače. U području maksimalnog okretnog momenta ubrzanja su vrlo brza, bez obzira u kojem je stupnju prijenosa mjenjač. Mjenjač bi mogao biti i nešto precizniji, a mislimo kako je loša odluka da se ne nudi DSG automatika.

Od samog starta kazaljka na brzinomjeru počinje se brzo okretati, a impresivno djeluje i maksimalna gravura na 300 km/h, što je zbog elektronske blokade, na žalost, neostvarivo, iako je moguće postići brzinu (barem prema brzinomjeru) veću od deklariranih maksimalnih 250 km/h. S3 prema službenim podacima do stotke dolazi za 5,7 sekundi. Zahvaljujući quattro pogonu prianjanje uz podlogu je vrlo dobro, a automobil nije pretvrd.

 Trkaće će oduševiti mogućnost mjerenja brzine prolaska krugova na trkaćoj pisti. Snažan agregat prate i snažne kočnice, za koje dižemo palac prema gore, kao i za precizan trokraki upravljač s odrezanim donjim dijelom, dok je više pažnje trebalo posvetiti sportskijim sjedalima.

Kupci modela S3 vjerojatno ne mare previše za potrošnju automobila.
Ipak, tijekom testa potrošnja je bila 4-5 litara viša od deklaririane 9,1 litre, ali naravno da smo isprobavali za što je sve automobil sposoban.


Cijene od 313.795 kuna

Osnovni primjerak Audija S3 cijenovno kreće od 313.795 kuna, dok je testirani imao još elemenata s popisa dodatne opreme. Među ostalim, grijanje prednjih sjedala, kombinaciju alcantare i kože, senzor za kišu i svjetlo, audiouređaj symphony sa CD izmjenjivačem i MP3 funkcijom, hill hold assist, zatamnjena stražnja stakla,... Stoga je cijena testnog primjerka porasla na 355.702 kune, što je dosta visoka cijena ali na to smo navikli kod ove premium marke.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije